۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۳۵۲۸۱
در آستانه میلاد امام رضا در قم برگزار می‌شود؛

اولین جشنواره مردمی «محلّه‌ امام رضایی‌ها»

اولین جشنواره مردمی «محلّه‌ امام رضایی‌ها»
اولین جشنواره مردمی"محلّه‌ی امام رضایی‌ها" به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره مردمی "محلّه‌ی امام رضایی‌ها" با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سراسر نور دهه کرامت و در آستانه‌ی میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت رضا علیه‌السلام، به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را یکی از نیازهای امروزِ جامعه‌ی دینی برشمرد و با تاکید بر تداوم نشاط انقلابی در فضای اجتماعی جامعه گفت: خدای مهربان را شاکریم که ما را از محبان و دوستان اهل بیت پیامبر رحمت صلی‌الله‌علیه‌و‌آله قرار داد تا شادی‌ها و عزاداری‌هایمان، همنوا با حضرات معصومین علیهم‌السلام باشد.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی میهمان و سخنران برنامه را حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت و عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و افزود: در این برنامه، خادمین بارگاه ملائک پاسبان بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، با حضور خود و رونمایی از پرچم مطهر حرم، فضای جشنواره را معنوی خواهند نمود.

وی همخوانی سرودهای "بابا رضا"، "مهر خواهر برادری" و "دختر ایران" توسط نوجوانانِ حاضر در برنامه را از بخش‌های مورد علاقه حاضرین دانست و گفت: حاج حسن برخورداری در این جشنواره به مدیحه سرایی و گروه سرود دختران بهشت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گفتنی است، اولین جشنواره مردمی"محلّه‌ی امام رضایی‌ها" به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و همسایگان محله بنیاد، روز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در قم، بلوار شهید کریمی، کوچه ۱۳، جنب بوستان نغمه برگزار خواهد شد.

احمد قادری

ارسال نظرات