۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۵۳۱۲

اعلام فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی «رویش» در قم

اعلام فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی «رویش» در قم
سازمان بسیج هنرمندان استان قم جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «رویش» را برای نوجوانان دختر و پسر ۱۰ الی ۱۵ سال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاري رسا، سازمان بسیج هنرمندان استان قم فراخوان جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی رویش ویژه نوجوانان دختر و پسر استان قم در سنین ۱۰ الی ۱۵ سال را برگزار می‌کند.

دسته اول موضوعات این جشنواره اجتماعی شامل احترام به پدر، مادر یا خدمت رسانی به همسایه یا اهل محل و غیره، دسته دوم اجتماعی شامل امر به معروف، اقامه نماز، احترام به یکدیگر، نهی از منکر، صرفه جویی، دسته سوم شهید و شهادت شامل معرفی شهید محل، وصیت نامه شهید، پدر شهدا، مادر شهدا و غیره، دسته سوم خانواده شامل کمک به پدر و مادر، از خود گذشتگی، مهربانی، نظم در خانه، انجام کارهای خانه وغیره و دسته چهارم مدرسه شامل احترام به معلم، فعالیت های فرهنگی، بسته معیشتی، همدلی، سرود ، نماهنگ و غیره می‌شود.

همچنین بخش ویژه این جشنواره به موضوعات عفاف وحجاب شامل چشم پاکی ،صداقت، امانتداری، چادر نماز، چادر، محرم و نامحرم اختصاص یافته پاست.

قالب آثار شامل فیلم کوتاه، کلیپ، گزارش ویدیوئی، عکس پوستر و عکس نوشته است و مهلت ارسال آثار تا ٢٠خرداد ماه درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای ارسال اثر باید در بسترهای ایتا و تلگرام با شماره ۰۹۱۰۹۷۰۶۴۵۰ ارتباط برقرار کنند و همه آثار تولیدی در قالب موبایلی مورد پذیرش دبیرخانه جشنواره است.

اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی به نفرات برتر در هر رشته، عضویت در انجمن‌های هنری سازمان بسیج هنرمندان و شرکت مداوم در کارگاه‌های توانمندی آموزش پروژه‌ای تدوین، فیلم کوتاه وغیره و حمایت از ایده‌ها و آثار برگزیده برای تولید و پخش از شبکه های ملی و استانی از جمله امتیازهای پیش‌بینی شده برای برگزیدگان این جشنواره است.

 

ارسال نظرات