۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۷۳۵۳۳۵

کشف ۲۰۰ راکت جنگی آرپی‌جی در بلوچستان

کشف ۲۰۰ راکت جنگی آرپی‌جی در بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۱۶ باند سازمان یافته جرائم و کشف ۲۰۰ تیر راکت جنگی برای اولین بار در استان در جریان اجرای طرح "رعد ۲" خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز در نمایشگاه کشفیات دومین مرحله از طرح «رعد» استان سیستان و بلوچستان در سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف تامین امنیت شهروندان با تلاش همکاران پرتلاش و ولایت‌مدار من در مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در 48 ساعت اخیر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در قالب این طرح با اجرای عملیات‌های منسجم و برق‌آسا در اقصی نقاط استان، در مجموع 750 نفر از انواع متهمان دستگیر شدند که در میان این تعداد 16 باند سازمان یافته جرائم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی وجود داشته که توسط همکاران ما متلاشی شده است.

وی گفت: تعداد 82 قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد و 200 راکت آرپی‌جی جنگی برای اولین بار در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی همکاران ما در پلیس اطلاعات استان کشف و ضبط شده است.

سردار جلیلیان بیان کرد: بیش از یک تن انواع مواد مخدر در جریان اجرای طرح "رعد 2" در استان کشف شده و در این رابطه 60 نفر از قاچاقچیان خرد و کلان در سطح استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین بیش از 500 معتاد متجاهر در قالب این طرح در سطح استان جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی همه اموال مسروقه کشف شده در جریان اجرای این طرح بیش از 32 میلیارد تومان بوده، گفت: اجرای طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی ما در سطح استان تداوم خواهد داشت و برنامه داریم در هر ماه حداقل دو طرح ویژه در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم استان اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات سلبی و انتظامی که انجام می‌دهیم، انجام اقدامات ایجابی هم در دستور کار است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا احساس امنیت را در جای جای استان سیستان و بلوچستان حاکم کنیم.

 

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات