۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۳۹۰

نخور، حرومه! (گفت و شنود)

نخور، حرومه! (گفت و شنود)
باید از برخی پرسید که خودشان را به نفهمیدن می‌زنند و یا واقعاً نمی‌فهمند؟! و چگونه به خودشان حق می‌دهند که آیات قرآن را تحریف کنند؟! آیات ۳۰ و ۳۱ سوره نور و ۵۹ سوره احزاب و.... صراحتا بر واجب بودن حجاب برای همه زنان مسلمان و رعایت آن از سوی همه مردان تأکید می‌کند.

کیهان نوشت: گفت: آقای پزشکیان، نماینده تبریز گفته است «‌اینکه ما به مردم بگوییم چگونه لباس بپوش یا نپوش دخالت در اختیارات شخصی افراد است‌»!

گفتم: یعنی اگر خانمی یا آقایی با لباس زیر به کوچه و خیابان بیاید، و از آنها بخواهید که عفت عمومی را رعایت کنند و پوشش مناسب داشته باشند، دخالت در امور شخصی آنهاست؟!

گفت: می‌گوید: «‌در قرآن هم توصیه حجاب به زنان مؤمن و همسران رسول خداست‌» و برای همه مردم نیست!

گفتم: باید از ایشان پرسید که خودش را به نفهمیدن زده و یا واقعاً نمی‌فهمد؟! و چگونه به خودش حق می‌دهد که آیات قرآن را تحریف کند؟! آیات ۳۰ و ۳۱ سوره نور و ۵۹ سوره احزاب و.... صریحاً بر واجب بودن حجاب برای همه زنان مسلمان و رعایت آن از سوی همه مردان تأکید می‌کند.

گفت: تازه این آقا نماینده مردم غیور و مؤمن تبریز هم هست! و برای رأی جمع کردن هم کلی جانماز آب کشیده! و سوگند هم یاد کرده که به اسلام و ایران وفادار باشد و با تکیه بر شرف انسانی خویش از حریم اسلام و... پاسداری کند!

گفتم: ‌ای عوام! یارو دور از چشم میوه‌فروش، هندوانه‌ای را برداشته و مشغول خوردن بود! گفتند؛ حرام است. گفت؛ من به حلال و حرام بودنش کاری ندارم! برای خُنک بودنش می‌خورم!

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات