۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۳۵۵۹۶
سی سال فرصت برای اصلاح کافی نبود؟

نیمه پنهان نامه‌های انصاری راد؛ حقایق مکتوم و دروغ‌های آشکار!

نیمه پنهان نامه‌های انصاری راد؛ حقایق مکتوم و دروغ‌های آشکار!
انصاری راد که تا تقی به توقی می‌خورد قلم بر می‌دارد و خطاب به رهبر انقلاب نامه می‌نویسد، چشمان خود را نسبت به حقایق کور کرده است تا از آبی که گل آلود می‌کند، ماهی بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دامی که سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای علمای حوزه علمیه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی چیده‌اند، هنوز در حال فعالیت است. با اینکه به نظر این دام ترفندی کهنه به نظر می‌رسد؛ اما هنوز نتایج خود را در امثال انصاری راد ... پس می‌دهد.

اما این بار مشخصاً می‌خواهیم درباره سخنانی که آقای انصاری راد در قالب نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب مطرح کرده است، سخن بگوییم. چرا از همان ابتدای نامه، ماله دست گرفته‌اید و حضور فعالانه سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل را در اغتشاشات اخیر پاک می‌کنید؟ چرا باید دربرابر اسناد، مدارک و شواهد متقن و قطعی درباره فعالیت‌های دشمنان علیه موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران به بیان احتمالات کارشناسانی بپردازید که هنوز در کارشناس بودن آن‌ها تردیدهای جدی وجود دارد، چه برسد به نقد سخنانشان.

به نظر می‌رسد صغری و کبری کردن آقای انصاری راد در این نامه بیشتر به ریختن قیمه‌ها درون ماست‌ها شبیه باشد. کدام یک از اغتشاشگرانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت و دستگیر شدند، صرفاً مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... را بهانه‌ای برای اقدامات خود کرده است؟ آقای انصاری راد اگر مدافع اسلام است، چرا استنادات صریح و علنی سران آشوب و اغتشاش علیه اصل اساسی اسلام را به دیده اغماض می‌نگرد؟ چنین تفقه و فتاوای بدون تقوایی را چطور می‌توان لحاظ نمود؟

در ثانی آقای انصاری راد فراموش کرده‌اند که در دوران ریاست جمهوری پرزیدنت روحانی بارها شاهد بودیم که مردم به دلایل اقتصادی بارها به خیابان‌ها آمدند. از اعتراضات نسبت به خصولتی سازی دولت روحانی و بسته شدن کارخانجات و اخراج تعداد زیادی از کارگران در کشور به خاطر بی کفایتی دولت تا گران کردن یک شبه بنزین و ریشخند کردن مردم که من هم صبح جمعه فهمیدم که قیمت بنزین گران شده است. آقای انصاری راد کدام یک از این رؤسای جمهور حال مردم را بهتر درک می‌کند و خیرخواه آنان است؟ آن رئیس جمهوری که شبانه و با بی‌فکری قیمت بنزین را یک شبه گران می‌کند و آتشی به جان مردم می‌اندازد که صدها کشته در کف خیابان‌ها برجای بگذارد یا آن رئیس جمهوری که از لحظه حمله سایبری به پمپ‌های بنزین به سرعت وارد عمل می‌شود و صرفاً به گزارشات درون اتاق‌های وضعیت اکتفا نکرده و در کف خیابان به سراغ حل مشکل ارائه سوخت به مردم می‌رود.

کدام یک از این افراد مدیرتر و با تدبیرترند؟ آیا شما در رؤیای خودتان، رهبری فردی را می‌انگاشتید که برای منافع و مقاصد سیاسی‌اش، تلاش‌های گروه‌های مقاومت در دستگیری آمریکایی‌ها و تبادلشان با زندانیان ایرانی ربوده شده را به یک افتضاح بزرگ تبدیل می‌کند یا رهبری که از روز اول هوشمندانه و هوشیارانه نسبت به اشتباهات دولت روحانی در مذاکرات برجام هشدار می‌دهد؟

اکنون هیئت حاکمه نظام، بی‌تدبیر نیست، این شمایید که چشمان خود را نسبت به حقایق کور کرده‌اید و نمی‌خواهید ببینید واقعیت‌ها و حقایق را. به راستی که خودتان از نظریه پردازان و عوامل این آشوب بزرگ در کشور هستید. جای دیگر را نگردید. مخاطب نامه‌های خودتان را باید تغییر بدهید. به جای فریاد در لانه مورچه‌ها، به نصحیت رفقایتان بپردازید تا کمتر از این به نابودی ملت ایران کمر همت ببندند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات