۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۳۵۶۲۵
با حضور پرشور مردم و مسؤولان استانی؛

راهپیمایی مردم قم در سالروز ۱۵ خرداد برگزار شد

راهپیمایی مردم قم در سالروز ۱۵ خرداد برگزار شد
مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد با شور و شعور انقلابی و با حضور گسترده مردم و مسؤولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم راهپیمایی یوم الله 15 خرداد پیش از ظهر امروز با حضور پرشور، علما، فضلا و روحانیان، مسؤولان استانی، ارگان های نظامی و انتظامی، اقشار مختلف و عموم مردم مؤمن و انقلابی در شهر مقدس قم برگزار شد.

راهپیمایی گرامیداشت سالروز یوم الله 15 خرداد، همچون سال های گذشته با شور و شعور انقلابی و با حضور گسترده مردم از حدود ساعت 9:30 صبح از بیت تاریخی امام خمینی(ره) واقع در میدان روح الله آغاز و به شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) ختم شد.

راهپیمایان طول مسیر را با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه» و شعارهایی در جهت حمایت و دفاع از ولایت فقیه پیمودند.

در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و برخی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در جمع پرشور راهپیمایان 15 خرداد شهر مقدس قم به ایراد سخن پرداخته و قیام ۱۵ خرداد را نتیجه پیام های قیام عاشورای امام حسین(ع) دانست که مردم ایران از قیام عاشورا الگو گرفتند.

وی در ادامه افزود: قیام 15 خرداد قیامی بود که برای آب و نان، برای نفت و نام نبود؛ بلکه قیام برای دفاع و حمایت از مرجعیت و امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان داشت: قیام 15 خرداد نتیجه فهم عمیقی بود که مردم از ولایت فقیه داشتند و این فهم سبب قیام آنان شد و به همین دلیل این قیام از مخلصانه ترین قیام هایی است که هیچ امیدی برای پیروزی نبود و تنها برای انجام وظیفه و برای حمایت از امام راحل انجام گرفته و مردم هیچ هدفی جز حمایت از ولایت فقیه نداشتند.

ارسال نظرات