۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۳۵۶۴۲
به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)؛

نشست نقد و بررسی کتاب «حاج آقا روح الله» برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «حاج آقا روح الله» برگزار می‌شود
به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، نشست نقد و بررسی کتاب «حاج آقا روح الله؛ بررسی دوران استادی امام خمینی در بستر تاریخ» با حضور نویسنده اثر برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبگزاری رسا، به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با مشارکت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام، انتشارات چاپ و نشر بین الملل و خانه مطبوعات استان، نشست نقد و بررسی کتاب «حاج آقا روح الله: بررسی دوران استادی امام خمینی در بستر تاریخ» با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا باقری، نویسنده اثر و مصطفی عیدی، پژوهشگر تاریخ معاصر برگزار می شود.

کتاب «حاج‌آقا روح‌الله؛ بررسی دوران استادی امام خمینی در بستر تاریخ» جلد دوم از مجموعه حیات روح‌خدا، با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم، از سوی شرکت چاپ و نشر بین‌الملل چاپ و روانه بازار کتاب شد. در این جلد ۹ سرفصل مهم از زندگی امام خمینی بر اساس نظم زمانی و موضوعی تنظیم شده‌ است.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند روز چهار شنبه 17 خرداد ماه 1402، ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات کتابخانه مرکزی قم (واقع در خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی پمپ بنزین) حضور به هم رسانند.

نشست نقد و بررسی کتاب «حاج آقا روح الله» برگزار می شود.

ارسال نظرات