۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۳۵۷۶۹
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب قم:

دشمن ایمان و امید مردم را هدف گرفته است

دشمن ایمان و امید مردم را هدف گرفته است
سردار موحد گفت: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران آمادگی دفاعی مدارس استان قم، طی سخنانی از اقدامات جهادی مدرسان آموزش دفاعی مدارس استان قدردانی کرد.

وی ضرورت و اهمیت جهاد تبیین را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهمی دارند و لازم است در امر تربیت دینی و اسلامی نسل جوان اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: در سال تحصیلی جدید از تعداد بیشتری از مربیان و مدرسان در ارائه دروس آموزش دفاعی بهره برده خواهد شد.

سردار موحد با تأکید دوباره بر اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به‌ضرورت تولید محتوای جذاب، مفید و اثرگذار در ارائه دروس آموزش دفاعی، یادآور شد: کتاب و آثار فاخری در خصوص شهدا و دفاع مقدس طی سالهای گذشته توسط نهادهای مختلف تدوین و منتشرشده که می‌توان دانش آموزان را به آن‌ها ارجاع داد.

ارسال نظرات