۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۷۳۵۷۷۷
دریادار ایرانی:

دشمنان هنوز از اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش متحیرند

دشمنان هنوز از اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش متحیرند
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش آنقدر مقتدرانه و هوشمندانه بود که هنوز دشمنان در تعجب و در سوال‌های فراوان قرار دارند و هنوز این سوال‌ها برای آنها بی‌پاسخ است.

دریادار شهرام ایرانی پیش از ظهر امروز در سخنرانی تلفنی در مراسم تجلیل از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی که موفق به انجام ماموریت دریایی دور دنیا شده است، اظهار کرد: همرزمان من در ناوگروه ۸۶ در مدت طولانی و مسیر طولانی موفق شدند اقیانوس‌پیمایی و پیمایش دور دنیا را تجربه کنند.

وی ادامه داد: اراده ایرانی‌ها در طول تاریخ اثبات کرده که تمامِ نشدنی‌ها را به شدنی تبدیل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این مسیر نقش خانواده‌ها و حمایت خانواده‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار بود که من از تمام وجودم سر تعظیم بر بزرگواری آنها فرود می‌آورم.

ایرانی گفت: ما وظیفه داریم با عملکرد مقتدرانه خود، صلابت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نشان دهیم و در این مسیر با پیام صلح و دوستی به دور دنیا سفر کردیم و این پیام را به جهان مخابره کردیم.

دریادار شهرام ایرانی افزود: این اقدام نشان داد هر زمانی که وحدت داشتیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودیم اتفاقات بزرگی را رقم زدیم و ثابت کردیم آنچه تولید کشور خودمان است، در خشن‌ترین اقیانوس‌های دنیا نیز قابل استفاده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به طور قطع در این ماموریت اثبات کردیم در حوزه‌هایی همانند تجهیزات، آماد و پشتیبانی، بهداری و علوم پزشکی و درمانی، نظامی، فنی، تکنولوژی و حتی فرهنگی و دینی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

ایرانی تاکید کرد: اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش آنقدر مقتدرانه و هوشمندانه بود که هنوز دشمنان در تعجب و در سوال‌های فراوان قرار دارند و هنوز این سوال‌ها برای آنها بی‌پاسخ است.

وی افزود: ما علاوه بر سطح در زیرسطح نیز یگان عملیاتی داشتیم و اقدامات عمیق و دقیق این ماموریت نشان داد جوانان ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با ایمان، اراده و تلاش و توکل می‌توانند اقدامات بزرگی را عملیاتی کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز و لطف پروردگار بتوانیم در ماموریت‌های بزرگتر موفق باشیم، تلاش می‌کنیم در سال جاری افتخارات بیشتری را رقم بزنیم.

گفتنی است، در این مراسم از ۱۸ نفر از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های این عزیزان تجلیل شد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات