۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۳۵۸۱۱
به میزبانی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد؛

کارگاه «ایده های کسب وکار ثروت ساز» ویژه سربازان وکارکنان اداره زندان ها

کارگاه «ایده های کسب وکار ثروت ساز» ویژه سربازان وکارکنان اداره زندان ها
کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کارگاه آموزشی «ایده های کسب و کار ثروت ساز» ویژه سربازان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قم  با تدریس محمد حدادی، مشاور کسب و کار و کارشناس مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

محمد حدادی، مشاور کسب و کار در ابتدا به تعریف کارآفرینی و ویژگی های کارآفرینان و همچنین تفاوت شغل و کسب و کار پرداخت.

حدادی با اشاره به اهمیت تغییر چارچوب های فکری برای راه اندازی کسب و کار گفت: اگر مدام به دنبال کارهایی باشید که تا به حال انجام داده اید، هیچوقت نمی‌توانید یک کسب و کار نوپا و جدید برای خودتان راه بیندازید.

وی در ادامه تاکید کرد: برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در ابتدا نیاز به یک ایده خوب دارید. البته بین داشتن یک ایده خوب و راه‌اندازی موفق یک کسب و کار تفاوت زیادی وجود دارد؛ طی کردن مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید، نیازمند یادگیری و کسب ویژگی هایی است که یک کارآفرین لازم است به آنها مجهز باشد.

گفتنی است، در پایان این کارگاه، تعدادی از فرصت های راه اندازی کسب و کار نظیر تعمیرات آنلاین، آزادکاری، مدیریت شبکه های اجتماعی، دستیار مجازی و ... مطرح و پیرامون چالش ها و فرصت های راه اندازی هر یک از آنها بحث و گفتگو شد.

ارسال نظرات