۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۳۵۸۱۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه: 

تبلیغ هدفمند و جهادی مبلغان لازمه ترویج فرهنگ دینی در جامعه است

تبلیغ هدفمند و جهادی مبلغان لازمه ترویج فرهنگ دینی در جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری بر ضرورت حضور گسترده مبلغان در همه اماکن تاکید کرد و گفت: تبلیغ هدفمند و جهادی مبلغان لازمه ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، شب گذشته در همایش مدیران و رابطین تبلیغ مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد، گفت: اخلاق، رفتار و کردار مبلغان برای مردم الگو باشد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور افزود: مبلغان در راستای تبلیغ دین و اخلاق قرآنی در جامعه تلاش کنند و مردمی باشند.

وی عنوان کرد: در عرصه تبلیغ باید ساماندهی مبلغان مناطق مختلف در دستور کار قرار گیرد و برای تحقق این مهم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به رسالت حوزه های علمیه در راستای تربیت طلاب توانمند و انقلابی اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش حوزه های علمیه تربیت مبلغان مهذب و توانمند است که در آینده نزدیک هیچ مسجدی بدون روحانی نباشد.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی مدارس امین در دستور کار حوزه های علمیه استان ها قرار گیرد، گفت: مبلغان در همه اماکن به تبلیغ آموزه های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: تبلیغ در ورزشگاه ها، تفرجگاه ها و بوستان ها، اماکن عمومی و ... در برنامه تبلیغی مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری بیان کرد: تلاش جهادی مبلغان در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه ضروری است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات