۰۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۳۵۸۲

رئیس شورای اسلامی‌ قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد

خبرگزاری رسا _ رییس شورای اسلامی و شهردار منطقه چهار شهر قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند.
آتش زر رييس شوراي شهر قم رئیس شورای اسلامی‌ قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام‌ آتش‌زر، رییس شورای اسلامی شهر، مهندس جان‌قربان شهردار منطقه چهار و تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم به منظور آشنایی با فعالیت‌های علمی ـ پژوهشی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نشستی مشترکی با مسؤولان پژوهشگاه حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست حجت الاسلام‌ آذربایجانی، قائم مقام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، با اشاره به تاریخچه تاسیس پژوهشگاه، به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مرکز علمی ‌پرداخت.

در ادامه دکتر اخوان علوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه با اشاره به وجود انتظارات به حق جهان اسلام از شهر قم به عنوان مرکز تولید علم جهان تشییع، خواستار پشتیبانی بیشتر مسؤولان شهر از نهادهای علمی و پژوهشی شد.

سپس حجت‌الاسلام‌‌ آتش‌زر‌ با تاکید بر ضرورت تأمین نیازهای اولیه بخش تحقیق و پژوهش، گزارشی از برخی فعالیت‌های انجام شده در عرصه پژوهش ارائه کرد.

وی در پایان به همراه شهردار منطقه چهار و دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر قم به بازدید از بخش‌های مختلف پروژه عمرانی پرداختند و با توضیحات حسین‌سلطانی مدیر دفتر فنی پژوهشگاه در جریان روند انجام فعالیت‌های عمرانی قرار گرفتند./918/د102/س
ارسال نظرات