۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۳۵۸۵۴
کوثری در گفت‌وگو با رسا:

کوچک ترین تعرض به جمهوری اسلامی عاقبتی سخت و دردناک خواهد داشت

کوچک ترین تعرض به جمهوری اسلامی عاقبتی سخت و دردناک خواهد داشت
نماینده مجلس دستاوردهای موشکی ایران را قابل توجه عنوان کرد و پیام این موفقیت ها را به دوستان، اقتدار و امید و برای دشمنان توانمندی ایران و شکست استکبار جهانی دانست.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام‌ دستاوردهای موشکی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران برای دوستان و دشمنان اظهار داشت: پیام این دستاوردها برای دوستان پیام اقتدار و امید آفرینی به کشورها و ملت های مسلمان است که آنان نیز می‌توانند به این پیشرفت ها و اقتدار دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: پیام دستاوردهای موشکی و قدرت بازدارندگی برای دشمنان نیز این است که آنان با اقداماتی که در طول سال های گذشته انجام دادند کارساز نبوده و حتی جمهوری اسلامی ایران فراتر از این دستاوردهای ارائه شده، در آینده قوی تر از امروز خود را نشان خواهد داد.

کوثری قدرت موشکی ایران را هشداری برای استکبار جهانی دانست و گفت: باید دشمنان بدانند که اگر کوچک ترین تعرض و خطری برای جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، نابودی خود را زودتر شروع کرده و به عمر خود پایان خواهند داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحلیل آمریکا و اسرائیل که پیشرفت های موشکی ایران را تهدیدی برای جامعه جهانی دانستند، اظهار داشت: باید از خود آنان پرسید که شما با اجازه و مجوز چه کسی دست به ساخت کلاهک های اتمی زده و صدها کلاهک اتمی را ذخیره کردید؛ چگونه است که کسی از اینها احساس خطر نمی کند؛ اما به ساخت موشک های ایران که متعارف بوده و با شاخص های بسیار عالی ساخته شده است، اعتراض کرده و اعلام خطر می کنید.

کوثری در پایان بیان داشت: دشمنان همیشه به صورت دوگانه با این گونه مسائل برخورد می‌کنند و آن چیزهایی که خود، آن را تولید کرده و می سازند را بدون اشکال می دانند؛ اما به ساخت موشک‌های متعارف دیگران اعتراض می‌کنند و باید آمریکایی‌ها ابتدا به جنایت هایی که با سلاح های آمریکایی- که بیش از ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون قبضه سلاح در دست مردم آمریکا است- صورت گرفته اعتراض کرده و جلوی آن را بگیرند و با جمع آوری سلاح ها وضعیت حقوق بشر را ابتدا در کشور خود رعایت کرده و در مرحله بعد به کشورهای دیگر اعتراض کنند.

ارسال نظرات