۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۳۶۱۳۵

واکنش کاربران فضای مجازی به خداحافظی آقای اخلاق فوتبال

واکنش کاربران فضای مجازی به خداحافظی آقای اخلاق فوتبال
محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس روز گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. این بازیکن بااخلاق چند بازی ملی نیز در کارنامه دارد. کاربران فضای مجازی نسبت به خداحافظی او واکنش نشان دادند.

روز گذشته محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس در صفحه شخصی خود خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. این بازیکن که سال های اوجش را در پرسپولیس گذرانده بود، در بخشی از متن خداحافظی‌اش نوشت: «از وقتی فوتبال حرفه‌ای را شروع کردم، جز به سربلندی کشورم و شادمانی ملت عزیزمان فکر نمی‌کردم، اگرچه از رهگذر این تفکر، خداوند خیلی از آرزوهای من را هم برآورده کرد.

بر تن کردن پیراهن زیبای تیم ملی، کسب هشت عنوان قهرمانی و دو لار حضور در فینال آسیا، همه و همه از جمله افتخارات بزرگی بود که به آن‌ها می‌بالم. ...»انصاری همچنین در لیگ پانزدهم جایزه بازیکن اخلاق را دریافت کرده بود و به عنوان یکی از بازیکنان با اخلاق شناخته می‌شود.

کاربران فضای مجازی پس از اعلام خداحافظی محمد انصاری نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

از هم تیمی های او در پرسپولیس گرفته تا چهره‌های معروف و فعالان رسانه ای به این موضوع واکنش نشان دادند. همچنین خداحافظی او مورد بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاربران ضمن قدردانی از این بازیکن، یادآور برخی رفتارهای به یادماندنی این بازیکن شدند. کاربران به اهدا طلب 3 میلیاردی انصاری از پرسپولیس به خیریه حضرت رقیه سلام‌الله علیها اشاره کردند. کاربران همچنین یادآور ایامی شدند که پرسپولیس در جذب بازیکن با مشکل مواجه بود و انصاری به همین دلیل علی رغم پیشنهاداتش از تیم‌های خارجی در پرسپولیس ماند. 

در ادامه برخی واکنش ها به خداحافظی محمد انصاری را مشاهده می‌کنید:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات