۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۳۶۲۹۸
با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه؛

آیین افتتاحیه مرکز مشاوره اسلامی سماح پردیسان برگزار شد + تصاویر

آیین افتتاحیه مرکز مشاوره اسلامی سماح پردیسان برگزار شد + تصاویر
آیین افتتاحیه ساختمان جدید مرکز مشاوره سماح در شعبه پردیسان با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مشاوره سماح شعبه پردیسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالم نوری معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه افتتاح شد.

این مرکز مشاوره طی 7سال در پردیسان در طبقه دوم مرکز خدمات فعالیت داشته که در یک ساختمان جدید فعالیت های خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام سیدحسن حسینی سرپرست مرکز مشاوره سماح قم در این رابطه به خبرنگار رسا گفت: ظرفیت مشاوره پردیسان بیش از 3 هزار مشاوره در سال بوده که 6 ساعت در عصر و 4 ساعت در صبح انجام می گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: مشاوره روانشناختی خانواده درمانی و زوج درمانی، روانشناسی کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره استعدادیابی، مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج در حال انجام است و به زودی مباحث دیگر هم انجام می گیرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به کیفیت مشاوره دهی در مرکز پردیسان، آن را مشابه مرکز قم دانست و بیان داشت: مشاوره اخلاقی اعتقادی و قرآنی به زودی هم اضافه خواهند شد و همچنین کارگاه های عمومی برای طلاب و خانواده های آن ها به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان با تشکر از مرکز خدمات حوزه های علمیه که فضای خود را به مرکز مشاوره سماح اختصاص داده بودند، خاطرنشان کرد: کارگاه فرزند پروری و انوع مهارت های دیگر به زودی به شعبه پردیسان افزوده خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت اخذ نوبت از این مرکز مشاوره با شماره های ۰۲۵۳۲۸۰۷۵۱۰ و ۰۲۵۳۲۸۱۴۴۵۲ تماس بگیرند.

آدرس مرکز مشاوره سماح پردیسان در برنامه نشان: https://nshn.ir/QbsWO9_xrU2N

آدرس: پردیسان_ البرز 21 _ بعد از آزمایشگاه پلاسما _ پلاک۵۸

شعبه پردیسان مرکز مشاوره سماح افتتاح شد

شعبه پردیسان مرکز مشاوره سماح افتتاح شد

شعبه پردیسان مرکز مشاوره سماح افتتاح شد

ارسال نظرات