۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۳۶۳۷۸
به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

تحلیل بیانات رهبری در مراسم سالگرد امام راحل

تحلیل بیانات رهبری در مراسم سالگرد امام راحل
بیانات سالیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مراسم سالگرد رحلت امام راحل(ره) شامل مهمترین نظرات ایشان درباره شناخت امام خمینی و راه و هدف اوست و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تحلیل محتوای کمی و کیفی این سخنرانی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، بیانات سالیانه رهبر معظم انقالب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مراسم سالگرد رحلت امام(ره) شامل مهمترین نظرات ایشان درباره شناخت امام خمینی و راه و هدف اوست.

ایشان، بیانات مهمی در این باب در طی سال های گذشته (1369 تاکنون) و به فراخور موضوع داشته اند که در این مجموعه با توجه به اهمیت موضوع سعی شده است که به منظومه فکری ایشان در باب بنیانگذار انقلاب اسلامی دست یابیم.

در بخش اول یعنی تحلیل محتوای کمی، واژگان مهم و کلیدی و نیز مقدار فراوانی آنها با توجه به متن، احصا و مورد تحلیل قرار گرفته اند. بخش دوم یعنی تحلیل محتوای کیفی، ابتدا بیانات رهبر معظم انقلاب، سطر به سطر بررسی و درنهایت، مفهوم پردازی و سپس مقوله بندی شد.

با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده در این بیانات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انجام تحلیل محتوای کمی و کیفی بیانات ایشان، موضوعات محوری و جملات منتخب در سی و چهارمین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) را منتشر کرد.

علاقه مندان برای مشاهد و مطالعه تحلیل محتوای کمی و کیفی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
سلام
لطفا لینک "اینجا" را فعال کنید
0
0