۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۳۶۶۵۱
ابعاد پیدا و پنهان هجوم پلیس آلبانی به پادگان اشرف ۳؛

و بازهم قدرت دیپلماسی

و بازهم قدرت دیپلماسی
دیپلماسی قدرتمند دولت سیزدهم پلیس آلبانی را وادار ساخت تا مطابق قرارداد پناهندگی‌اش به منافقین، وسایل الکترونیکی غیرمجاز آن‌ها را جمع آوری و ضربه بزرگی به لشکر سایبری آن‌ها وارد سازد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی کشور آلبانی در اقدامی که سابقه نداشت، وارد پادگان اشرف که به منافقین تعلق دارد، شدند. آن‌ها طبق خبری که اعلام کرده‌اند، برای جمع آوری برخی از دستگاه‌های غیرمجاز الکترونیکی که در این پادگان نگهداری می‌شده است، به آنجا حمله کردند. در مقابل منافقین و سران آن‌ها در این پادگان دست به اقدام متقابل علیه نیروهای آلبانی زدند. در این حمله یک نفر از نیروهای منافقین که در ترور و شکنجه وحشیانه سه تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب دست داشت، به هلاکت رسید. البته طبق خبری که منافقین بیان کرده‌اند نیز تعداد قابل توجهی از نیروهای آن‌ها در این حمله بر اثر استنشاق گاز فلفل زخمی شده‌اند. مطابق خبر اعلام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی آلبانی نیز نزدیک به 15 نفر از نیروهای پلیس این کشور نیز توسط منافقین مجروح و زخمی شده‌اند.

وزیر کشور آلبانی صبح امروز در خبری اعلام کرد که مطابق توافق میان ما و اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند. البته اینگونه سخنان هیچگونه حسن نیتی از سوی کشور آلبانی را اثبات نمی‌کند؛ چرا که پیشینه سازمان منافقین سال‌هاست که برای همه کشورهای جهان روشن است. سازمانی که افتخار می‌کند نزدیک به 17 هزار ایرانی بی‌گناه را در طول چند ماه به وسیله شیوه‌های وحشتناک و خشن به شهادت رسانده است.

تعداد بازدید : 6

سازمانی که پیش از پناهندگی در آلبانی، در کشور عراق پناهنده بود و علیه مردم خود در خاک دشمن عملیات‌های نظامی را طراحی و اجرا می‌کرد. بله، نمی‌توان حسن نیت کشور آلبانی را در این حمله اثبات کرد؛ چرا که اگر آن‌ها می‌خواهند روابط دیپلماتیک خود را با ایران بهبود ببخشند، بایستی به طور کامل این گروهک تروریستی را از خاک خودشان اخراج کنند. آلبانی یکی از کشورهایی است که در کارنامه خود حمایت تمام قد از اغتشاشاگران در اغتشاشات سال 1401 را دارد. حتی در خبر تازه‌ای که فرمانده سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرده است، حدود 20 کشور در اغتشاشات اخیر نقش داشته‌اند که یکی از این کشورها، آلبانی بوده است.

البته اینکه آلبانی اقدام به این ضربه کرده است، نشانگر اقتدار دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم در برخورد با آن‌هاست. البته نباید فراموش کرد که توانمندی‌های امنیتی دولت سیزدهم در برخورد و مواجهه با دشمنان، باعث بروز بیش از پیش ناکارآمدی سازمان منافقین برای آمریکایی‌ها و دستگاه استکبار جهانی است. آمریکا بعد از این حادثه نیز البته سکوت نکرد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت: به واشنگتن اطمینان خاطر داده شد که تمامی اقدامات صورت‌گرفته با رعایت قوانین محافظت از حقوق و آزادی‌های تمامی افراد در آلبانی انجام شده است. ما از حق دولت آلبانی برای تحقیق دربارۀ فعالیت‌های غیرقانونی احتمالی در خاک خود حمایت می‌کنیم.

در حقیقت این بیانیه آمریکا نیز حمایت و پشتیبانی تمام قد آمریکایی‌ها از دولت آلبانی در برابر یک گروهک تروریستی بی هویت مانند منافقین است. منافقین که روزگاری با رفت و آمدهای مقامات آمریکایی در کشورشان خیال می‌کردند که توانسته‌اند موفق شوند؛ اما امروز این گونه مانند یک دستمال چندبار مصرف دور انداخته شده‌اند. البته نباید منافقین را به هسته‌های پیرمردها و پیرزن‌های آلبانی نشین و افراد مستقر در اروپا یا آمریکا ختم کرد. امروز منافقین هسته‌های جوانی در دل شهرهای مختلف ایران دارد. البته همانطور که دستگاه‌های امنیتی کشورمان در دهه شصت، برخورد و اقدام سختی در مقابل این سازمان کرد، در زمان لازم نیز اقدام متقابل علیه این هسته‌های آشوب سازماندهی خواهد شد.

چندی پیش نیز در هنگام تماس تلفنی میان مکرون رئیس جمهور فرانسه و آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، یک حمله از سوی نیروهای نامعلومی به یکی از خانه‌های امن منافقین در حومه پاریس صورت پذیرفت. گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره نیروهای مهاجم این حادثه صورت پذیرفته است. برخی آن را از سوی نیرهای امنیتی ایرانی، برخی از سوی نیروهای امنیتی فرانسه و برخی دیگر این حادثه را از سوی نیروهای منافقین می‌دانند که به دنبال این حادثه به دنبال مظلوم نمایی و خدشه سازی در روابط میان ایران و فرانسه بوده‌اند.

نکته قابل توجه دیگر که در این روزها بایستی توجه داشته باشیم این است که بر اساس آمارها بسیاری از پیام‌های فرافکنانه معاندین در این روزها در فضای مجازی بسیار کاهش داشته است. علت این امر نیز جمع آوری تمام سیستم‌های کامپیوتری موجود در پادگان اشرف است. از این رو بایستی این حمله را یک دستاورد بزرگ دانست؛ چرا که یکی از مهم‌ترین لشکرهای سایبری فعال علیه جمهوری اسلامی ایران، با ضربه بزرگی روبرو شده است.

تمام حوادث اخیر، مصداق بارز سخن طلایی و ناب حاج قاسم سلیمانی است که فرمود ولله هر کس به سمت این نظام تیر انداخت، آواره شد. آری سخن آن یار شیرین بیان یک به یک چه زیبا به ثمر می‌نشیند. هر کسی اندک علاقه‌ای در دلش به حاج قاسم سلیمانی دارد، بایستی چنین سخنانی را آویزه گوش کند و به جای مقابله کردن با نظام و مردم، خدمتگزار آن باشد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات