۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۳۷۰۴۱
با حضور خانواده های شهدای تخریب مدافع حرم؛

دومین ویژه برنامه «فرمان دل» برگزار می‌شود

دومین ویژه برنامه «فرمان دل» برگزار می‌شود
دومین ویژه برنامه فرمان دل با حضور برخی از مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای تخریب مدافعان حرم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دومین ویژه برنامه فرمان دل با سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه در سالن همایش مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.

این ویژه برنامه در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور برخی از مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای تخریب مدافعان حرم به همراه اجرای گروه تئاتر و مسابقه میدان مین و برنامه های متنوع دیگر برگزار خواهد شد.

آقای علیرضا مقیمی یزدی از اعضای هیئت امنای قرارگاه شهید ابراهیم رشید در نشست دومین ویژه برنامه فرمان دل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده های شهدا که اهالی هنر و رسانه را برای تلاش بیشتر جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توصیه فرمود بیان داشت: قطعاً رسانه و هنر می تواند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ما نقش موثری داشته باشد و باید در فعالیت های مرتبط با شهدا از ابزار هنر و رسانه استفاده و بهره برداری لازم صورت پذیرد.

وی افزود: امسال پنجمین سال شهادت شهید ابراهیم رشید و سومین یادواره شهدای تخریب مدافعان حرم است و این ویژه برنامه، دومین همایش «فرمان دل» می باشد که با محوریت شهید ابراهیم رشید فرمانده چک و خنثی مدافعان حرم می باشد.

در ادامه این نشست، خانم عسگری همسر شهید ابراهیم رشید، قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید را مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروه های منسجم و مشخص معرفی کرد و بیان داشت: این قرارگاه با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به جذب، استعدادیابی، اشتغال زایی، خدمت رسانی و کمک به رفع محرومیت در مناطق روستایی و شهری استان ها می کند.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی درداخل وخارج ازکشور، برگزاری یادواره،همایش، پاسداشت، گردهمایی، کلاس های آموزشی درجهت انجام فعالیت های جهادی، انجام فعالیت های خدمت رسانی درهمه عرصه های عمران و سازندگی، پژوهش و تحقیق، هنر و رسانه، بهداشت و درمان، آموزشی وفرهنگی، حقوقی و مطالبه گری، امورخیریه، اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کشاورزی ودامپروری و تربیت بدنی درمناطق روستایی، شهری وکم برخوردار از جمله فعالیت های این قرارگاه است.

دومین ویژه برنامه «فرمان دل» برگزار می شود

خانم عسگری ادامه داد: این قرارگاه در زمینه های امدادرسانی و واکنش سریع درهنگام وقوع بحران ها و بلایای طبیعی، ساخت کلیپ، مستند، موشن، نماهنگ و سرود متناسب با فعالیت های قرارگاه با هدف انعکاس هنرمندانه اقدامات صورت گرفته، جذب و سازمان دهی مشارکت های اجتماعی ومدیریت کمک های حاکمیتی ومردمی ( اعم از نقدی و غیر نقدی ) به منظور استفاده در کلیه برنامه های خدمت رسانی، مطالبه گری و پیگیری حقوق عامه در حوزه های فعالیتی گروه از مسئولین منطقه ای و استانی نیز فعالیت می کند.

همسر شهید ابراهیم رشید ابراز کرد: به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید شهید مدافع حرم 313 بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در میان دانش آموزان نیازمند توزیع کردیم که بسته‌های لوازم‌التحریر شامل دفتر، مداد نوکی، مداد مشکی و قرمز، پاک‌کن، تراش، مداد رنگی، گونیا، نقاله، برچسب و جامدادی بود و همچنین تعداد 313 بسته معیشتی نیز بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

ارسال نظرات