۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۳۷۱۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی:

مرحوم آشتیانی به خدمت علمی اهتمام ویژه داشت

مرحوم آشتیانی به خدمت علمی اهتمام ویژه داشت
رئیس جامعه المصطفی با اشاره به خدمات مرحوم آشتیانی به مردم، ولایت فقیه و انقلاب گفت: ایشان به خدمت علمی اهتمام ویژه داشت و آثار ماندگاری از خود به جا گذاشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی را از شخصیت‌های خدوم و پر تلاش دوران انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این شخصیت برجسته سیاسی، به نظام، ولی فقیه و مردم وفادار بود.

وی درباره مسئولیت مرحوم آشتیانی در نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وی فردی پیگیر بود و امور قم و مردم قم را به بهترین شکل ممکن پیگیری می‌کرد که به واقع خدمات ماندگاری برای مردم قم انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی فعالیت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در جامعه مدرسین را ستود و اظهار داشت: این فعالیت برای حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین بسیار ارزشمند و تأثیرگذار بود.

رئیس جامعه المصطفی در اشاره‌ای به خدمات علمی ارزشمند مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: همکاری ایشان در تدوین تفسیر نمونه و تفسیر پیام قرآن و شرح نهج البلاغه بسیار ارزشمند و کاری ماندگار است؛ ایشان به خدمات علمی اهتمام ویژه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: مرحوم آشتیانی که در خدمت به مردم و همراهی با نظام و انقلاب مشهور بود، به عنوان یک سرباز تا روزهای آخر حیاتش در خدمت مردم و انقلاب بود.

وی شرکت پر شور مردم در تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز هم می‌بینید که مردم برای قدردانی از این خادم وارسته خودشان با چه شوری شرکت کرده‌اند؛ خداوند ان شاءالله خدمات ایشان را متعالی و همه خدمتگزاران نظام اسلامی را یاری کند.

ارسال نظرات