۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۳۷۳۲۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

جهان اسلام عاملان قرآن سوزی در سوئد را مورد تعقیب قضایی قرار دهد

جهان اسلام عاملان قرآن سوزی در سوئد را مورد تعقیب قضایی قرار دهد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: از همه مسلمین و دولت‌های اسلامی درخواست داریم که عاملان و حامیان عمل ناپسند قرآن سوزی در سوئد را مورد تعقیب قضایی قرار دهند.

حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در سخنانی ضمن محکوم کردن توهین و آتش زدن کتاب قرآن کریم در سوئد، اظهار داشت: امروز شاهد گسترش اسلام در سراسر جهان هستیم و این امر زمینه ای برای ترس کشورهای غربی شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: همین ترس از موج فراگیر اسلام در غرب و کشورهای اروپایی باعث شده است که دولت‌های دین ستیز با اقداماتی همانند ایجاد موج اسلام هراسی و نیز حمایت از عمل غیرانسانی و غیر دینی قرآن سوزی در مقابل این دین رحمانی جبهه گیری کند.

وی ادامه داد: کاری که در مقابل مسجد مسلمانان در شهر استکهلم سوئد انجام گرفت و همچنین حمایت دولت مذکور از عاملان این جنایت بزرگ آنهم در روز عید قربان توهینی بزرگ به ۲ میلیارد مسلمان در جهان بود و بی‌شک این جنایت و هتاکی قابل بخشش و گذشت نخواهد بود.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به اینکه مسلمین نباید اجازه دهند که این توهین‌ها تکرار شود، خاطرنشان کرد: البته همه می‌دانیم که این عمل وقیحانه هرگز نمی‌تواند نورانیت قرآن کریم را زیر سئوال ببرد ولی با این وجود از همه مسلمین و دولت‌های اسلامی درخواست داریم که عاملان و حامیان این عمل زشت و ناپسند را مورد تعقیب قضایی قرار دهند./1400/

ارسال نظرات