۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۳۷۳۳۷

حضور سلبریتی‌های حامی براندازی در شبکه نمایش خانگی

حضور سلبریتی‌های حامی براندازی در شبکه نمایش خانگی
اعتراض به حضور برخی بازیگران حامی آشوب‌های موسوم به «زن زندگی آزادی» در شبکه‌های نمایش خانگی از بحبوحه اغتشاشات آغاز شد. حال با گذشت چند ماه از پایان اغتشاشات، سلبریتی های مسأله‌دار باز هم در VODها حضور دارند.

سلبریتی‌های حامی پروژه آشوب‌ پاییز ۱۴۰۱ کماکان در شبکه نمایش خانگی (VOD) حضور دارند. 

۳۰ آذر ۱۴۰۱ بود که مصاحبه حمید فرخ نژاد با شبکه تروریستی اینترنشنال منتشر شد. شبکه های اجتماعی متعلق به او نیز پس از خروج از کشور شروع به انتشار محتواهای ضد ملی با خط رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب کرد. او پیش از خروجش در فیلمی برای انتشار در شبکه نمایش خانگی بازی کرده بود. با وجود چنین اقداماتی، این سریال از شبکه های نمایش خانگی پخش شد. او پیش‌تر در ایام اغتشاشات سکوت اختیار کرده بود تا ساخت فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی به پایان برسد و دستمزد خود را دریافت کند.
 


صفحه اینستاگرام فرخ نژاد پس از خروج از کشور

در یکی از جدیدترین موارد شقایق دهقان که اخیرا کشف حجاب کرده و از مادر کیان پیرفلک نیز دفاع کرده بود در یکی از برنامه های شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرد. مادر کیان پیرفلک کسی است که در شبکه‌های اجتماعی‌اش علیه نظام فعالیت می‌کند و به عنوان نمونه پسر عمویش تحت تاثیر این فعالیت‌ها چند مامور نیروی انتظامی را زیر گرفت. با این حال برنامه ای با حضور شقایق دهقان به تازگی از یک شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.
 


کشف حجاب شقایق دهقان

 


حمایت شقایق دهقان از مادر کیان پیرفلک

 


حضور شقایق دهقان در یکی از برنامه های شبکه خانگی

 

یکی دیگر از افرادی در ایام اغتشاشات نیروهای مدافع امنیت را به تیراندازی به سمت مردم متهم کرد، باربد بابایی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون بود. او در صفحه شخصی خود در کلیپی به نیروهای مدافع امنیت حمله کرد. او حالا که آب‌ها از آسیاب افتاده‌‌، در یکی از  برنامه‌های شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است.

بعضی از سلبریتی‌ها علی‌رغم انتشار پست‌هایی در حمایت از اغتشاشات زن زندگی آزادی، در برنامه‌های شبکه نمایش خانگی حضور دارند. باید پرسید آیا شبکه نمایش خانگی به حیات خلوت بازیگران هنجار شکن بدل شده است؟
 


صفحه شخصی برخی بازیگران و انتشار مطالبی در دفاع از آشوب‌‌های زن زندگی آزادی

این در حالی است که طبق مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  نظارت و اعطای مجوز سریال‌های نمایش خانگی و پخش زنده بر عهده صداوسیما (ساترا) بوده و این عدم نظارت، قاعدتا ناشی از کم کاری این دو ارگان، یعنی ساترا و وزارت ارشاد است. 

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات