۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۳۷۶۰۶
امام جمعه شهرستان سرپ ذهاب:

در روز عید غدیر سرنوشت دین خدا به درستی رقم خورد

در روز عید غدیر سرنوشت دین خدا به درستی رقم خورد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: عید غدیر خم یک روز بسیار بزرگ برای همه مسلمین و بلکه برای انسان‌هاست و در این روز سرنوشت دین خدا به درستی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی، امام جمعه سرپل ذهاب در مراسم جشن غدیرخم در این شهرستان، در سخنانی اظهارداشت: روز غدیر خم عید بزرگ خدا است و خدا پیامبری مبعوث نکرده، مگر اینکه این روز را عید گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان، روز عهد و پیمان و در زمین، روز پیمان محکم و حضور همگانی است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه سخنان خود گفت: اگر روزگاری جهان با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد، علت آن این بود که افراد یاغی و بی‌ایمان مدیریت را به دست گرفته بودند و هرگز لیاقت حاکمیت بر انسان را نداشته‌اند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: خداوند در سوره مبارکه انبیاء می فرماید که مدیریت و حاکمیت زمین و بشریت به عنوان اشرف مخلوقات و مسجود ملائکه به وسیله انسان‌های صالحی باشد که آنان منتسب از طرف خداوند هستند.

حجت الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: بنابراین عید غدیر خم یک روز بسیار بزرگ برای همه مسلمین و بلکه برای انسان‌هاست و در این روز سرنوشت دین خدا به درستی رقم خورد./1400/

ارسال نظرات