۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۳۷۶۸۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در تهران برگزار می شود

اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در تهران برگزار می شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ عفاف و حجاب روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در میدان امام حسین(ع) برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، نشست ویژه عفاف و حجاب در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید؛ در این جلسه که سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ ، معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه ها ، تشکل‌ ها و فعالان مردمی حضور داشتند، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تبیین اهمیت روز ۲۱ تیر به عنوان نماد استقامت ملت ایران در دفاع از عفت و غیرت و جلوه ای از رذالت وخباثت رژیم پهلوی یاد کرد و از شهدای مظلوم مسجد گوهرشاد تجلیل نمود.

اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در تهران برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در دفاع از حجاب و عفت بانوان باید زنان و دختران پاکدامن علمدار باشند ؛ باید ضمن گرامیداشت این روز بزرگ نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور اجتماع بزرگ عفاف وحجاب روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی از خانواده های محترم تهرانی خواست با شکوه هر چه تمام تر در این اجتماع شرکت نمایند و در شهرستان های استان تهران نیز مراسم مشابهی برگزار می گردد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) نیز با تجلیل از بانوان کشور و پایبندی اکثریت مردم به اصول و مبانی اسلامی حضور مردم در صحنه و پیگیری مطالبات به صورت منطقی را از ضرورت‌ها دانست و برحضور پرشور بانوان در تجمع ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ تاکید نمود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی جَعَلَ کَمَالَ دِینِهِ وَ تَمَامَ نِعْمَتِهِ بِوِلاَیَةِ مولیٰنا أَمِیرالْمُؤْمِنِینَ عَلِیِّ بْنِ أَبِیطَالِبٍ وَ أَولادِهِ المَعْصومین عَلَیْهِم السَّلاَم‏ُ

عید الله الاکبر بر یکایک عاشقان ولایت و شیعیان مولا امیرالمؤمنین علیه السلام مبارک و فرخنده باد.
0
0