۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۷۷۰۸
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت‌وگو با رسا:

سهمیه دیدار طلاب با رهبر انقلاب افزایش یابد

سهمیه دیدار طلاب با رهبر انقلاب افزایش یابد
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تشکر از متولیان دیدار طلاب با رهبر انقلاب، ابراز امیدواری کرد تدابیری اندیشیده شود تا قاطبه طلاب بتوانند با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به شوق و اشتیاق غیرقابل وصف طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شور و شعف و شوق و اشتیاق طلاب حکایت از دیدار قریب الوقوعی دارد که طلاب و فضلای حوزه علمیه ‌سال ها انتظار آن را می‌کشیدند و شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام بسیار مسرور هستند که روز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) مراد و مقتدای خویش و نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را دیدار و ملاقات کنند.

وی افزود: بهترین عیدی که در ایام غدیر به ما رسید، خبر دیدار با مقام معظم رهبری است و باید توجه داشت که حدود ۱۴ سال است که فرزندان فیضیه منتظر چنین دیدار و ملاقاتی هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اظهار امیدواری کرد که یک ملاقات عمومی گسترده در جمع همه طلاب، فضلا، اساتید و بزرگان حوزه با هیمنه و صلابت با قاطبه حوزویان بین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آنان صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به وجود درخواست‌های مکرر طلاب و فضلای حوزه برای حضور و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: الحق که تمامی طلاب و فضلا اشتیاق دارند تا رهبر معظم انقلاب را از نزدیک زیارت کنند؛ تماس‌های فراوانی در این زمینه همراه با درخواست و مطالبات از مجمع نمایندگان طلاب و فضلا صورت گرفته است که عموم طلاب و فضلا انتظار دارند تا تعداد ظرفیت این دیدارها افزایش یافته و مدعوین بیشتری در این اجتماع به یاد ماندنی شرکت کنند.

وی بیان کرد: از آنجایی که مسئولین امر ابراز می دارند امکان شرکت بیش از این مقدار ظرفیت در دیدار با رهبر معظم انقلاب غیر ممکن است، امید است رهبر معظم انقلاب اسلامی مجدداً به شهر خون و قیام و علم و اجتهاد حضور یابند و در جمع طلاب و اساتید چون آفتابی در آسمان ظهور یافته و جمیع فضلای حوزه از نعمت دیدار با رهبر انقلاب بهره‌مند شوند و مردم فهیم قم نیز جمال دلربای مقتدا و رهبر خویش را زیارت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اظهار داشت: این دیدارها موجب می‌شود که هم بافته‌های مخدوش و واردات مسموم در اذهان دشمنان از هم پاشیده شود و هم با جدیت ابلاغ حوزه انقلابی را به عنوان یک پیام گسترده طنین انداز کنند.

وی حوزه علمیه را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: امروز فرزندان فیضیه با پیمان و تجدید میثاق با آن رهبر شایسته اعلام می‌دارند که ما مطیع اوامر زعیم حوزه‌های جهان اسلام؛ یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان کرد: هر ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد هیمنه کاذب استکبار و صهیونیسم، منحرفین، منحطین و دشمنان از هم گسسته می‌شود و ان شاءالله به زودی روزی را شاهد خواهیم بود که زبونی دشمنان شکست خورده بر همگان آشکار شود.

وی افزود: امروز رهبری عالم، مجتهد، مدبر، شجاع، فقیهی نام آور، دانا و حکیم در رأس خیمه انقلاب اسلامی است و همانگونه که امام راحل فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد» امروز این مملکت را از هر آسیبی مصونیت بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تشکر و قدردانی از متولیان دیدار طلاب و فضلا با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما به نوبه خود از دست‌اندرکاران این ملاقات تقدیر و تشکر می‌کنیم و مطالبه اصلی حوزویان این است که تدابیری اندیشیده شود تا قاطبه طلاب و فضلای حوزه بتوانند با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در پایان، این دیدار را نقطه عطفی در تاریخ سلسله ملاقات‌های حوزویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: امید داریم که مانند سایر ملاقات‌ها و دیدارها نعمات و الطاف الهی شامل حال همگان گردد.

ارسال نظرات