۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۷۱۰
نماینده طلاب رشت و رودبار در مجمع نمایندگان:

دیدار روحانیون با رهبر انقلاب در آستانه محرم، جانی تازه به مبلغان می بخشد

دیدار روحانیون با رهبر انقلاب در آستانه محرم، جانی تازه به مبلغان می بخشد
حجت الاسلام آزاده به دیدار طلاب و روحانیون با رهبری در آستانه محرم اشاره کرد و گفت: دیدار روحانیون با رهبری در آستانه محرم جانی تازه به مبلغان می بخشد

حجت الاسلام رجبعلی آزاده رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان گیلان در گفتگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا با اشاره به دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب در هفته جاری اظهار داشت: طلاب و علما به این دیدار نیاز دارند از این جهت که مطیع امر ولایت هستند و لازم است ضمن دیدن چهره این عالم ربانی رهنمودهای لازم را مستقیما از زبان ایشان بشنوند.

وی در ادامه وی در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام محرم و ایام عزای حسینی اظهار داشت: تاریخ برگزاری این دیدار در آستانه ماه محرم قرار داده شده و این تدبیر خوبی است تا در آستانه اعزام طلاب به مناطق مختلف رهنمودهای رهبری به طور مستقیم دریافت شود.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به جهاد تبیین و اندیشه های گام دوم انقلاب اظهار داشت: طلاب و مبلغین هر ساله به مناطق مختلف اعزام می شوند که این دیدار در سال جاری می تواند طلاب را حامل فرمایشات رهبری معظم کرده و طلاب و روحانیون می توانند سایر رهنمود های رهبری معظم را برای مردم تببین کنند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان طلاب با رهبری معظم در گذشته دیدار داشته است، گفت: تأکید رهبر انقلاب بر انقلابی ماندن حوزه در دیدار پیشین طلاب حائز اهمیت بود و این دستور همواره باید سرلوحه عملکرد طلاب، روحانیون، اساتید و مسؤولین حوزه باشد.

حجت الاسلام آزاده با اشاره به حضور طلاب و روحانیون ابراز داشت: از بین حدود 200 نماینده طلاب 20 نفر به دیدار 21 تیرماه دعوت شدند اما حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر قول داده است برای دیدار نمایندگان طلاب با رهبری معظم تلاش خود را بکار گیرد و این دیدار در آینده ای نزدیک به لطف خدا محقق خواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه مطیع رهبری بوده و توفیق داشته همیشه در صحنه باشد، گفت: امیدوار هستم برکات این دیدار همه طلاب و روحانیون و مردم عزیز را در بر بگیرد و جانی تازه به مبلغین و دلسوزان دین بدهد.

نماینده طلاب رشت و رودبار در مجمع نمایندگان طلاب با خطاب قرار دادن افرادی که در محضر رهبر انقلاب ارائه مطلب خواهند داشت، خاطرنشان کرد: دغدغه های مهم و مفید طلاب را در آن جلسه مطرح کنید و علاوه بر اینکه بر معیشت طلاب تأکید می کنید مطالب مفید و جدیدی را ارائه کنید.

ارسال نظرات