۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۳۷۸۸۷
استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای مدیریت فکر و عقیده جوانان کشور

تلاش دشمن برای مدیریت فکر و عقیده جوانان کشور
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: دشمن سرمایه گذاری بزرگی روی جوانان کشور انجام داده و به نوعی تلاش دارد که فکر و باور جوان ایرانی و مسلمان را در دستان خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده سه‌شنبه شب در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب و روحانیون کرمانشاهی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در شهر زاهدان در سخنانی اظهار داشت: دشمن در این عملیات غیرانسانی و جنایت بزرگ وحدت ملت ایران را نشانه رفته بود.

این استاد حوزه علمیه گفت: دشمنان وحدت ملت ایران امروز به خوبی متوجه شده‌اند که این انقلاب و نظام هر روز مقتدرتر از گذشته می‌شود و همین امر زمینه عصبانیت آنان را فراهم آورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایران خود قربانی اصلی تروریسم در جهان می‌باشد، بیان کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‌های تروریستی در کشور خون هزاران نفر از مردم ایران را در خیابان ها ریختند و کماکان این جنایت‌ها در حق این ملت در حال انجام است که این نشان می‌دهد که دشمنی و عداوت دشمنان علیه این ملت و نظام همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رضوانی زاده اظهار کرد: دشمن برای در هم شکستن روحیه وحدت و اتحاد ملی ملت ایران دست به هر توطئه و دسیسه‌ای می‌زند تا به دیوار مستحکم انسجام در کشورمان ضربه وارد کند، بنابراین همه ما باید در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان با بصیرت و با هوشیاری عمل کنیم.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در این میان دشمن سرمایه گذاری بزرگی روی جوانان کشور انجام داده است و به نوعی تلاش دارد که فکر و باور جوان ایرانی و مسلمان را در دستان خود بگیرد بنابراین جوان ما باید هوشیار باشد که در دام این این نقشه شوم استکبار و دشمن نیفتد./1400/

ارسال نظرات