۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۷۳۷۹۴۴

قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حجاب و عفاف

قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حجاب و عفاف
مردم غیرتمند ایران، امروز در اجتماع بزرگ سراسری با بزرگداشت روز حجاب و عفاف؛ خواستار برخورد قاطع و جدی مسئولان با پدیدۀ شوم بی حجابی و هتک ارزش‌های اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، متن قطعنامه پایانی اجتماع بزرگ حجاب و عفاف به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است (امام خامنه ای)

 

۲۱ تیرماه مصادف با جنایت وحشیانه رژیم منحوس پهلوی در مسجد گوهرشاد مشهد است.

روزی که سینه مردمی دیندار و غیرتمند به جرم دفاع از حجاب و عفت مورد هدف مزدوران رژیم طاغوت قرار گرفت و مظلومانه در خون خویش غلطیدند، اما فریاد بلندشان همچنان به عنوان پیشگامان دفاع از حجاب وغیرت به گوش می‌رسد و آن جنایت تاریخی به عنوان یکی ازاسناد رذالت رژیم مزدور و منحوس پهلوی هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.

در شرایطی که در جنگ ترکیبی دشمن؛ حجاب و عفاف، مورد هجمه همه جانبه غربی‌ها و رسانه‌های تبلیغاتی و مزدوران ونفوذی‌های داخلی آنان واقع شده و علاوه بر صداقت و پاکی نسل جوان، بنیان خانواده را نشانه گرفته اند؛ ما آمده ایم تا با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه و با تاکید بر پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی اعلام کنیم که رعایت حجاب وعفاف نص صریح قرآن و دین مبین اسلام بوده و نشانی بر اصالت وهویت ملی وایرانی است؛ لذا پیام خود را در این اجتماع بزرگ با ندای '' الله اکبر، خامنه‌ای رهبر'' به شرح زیر اعلام می‌کنیم.

ما شرکت کنندگان در این اجتماع کاربست تمامی ظرفیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی و اجرایی کشور را یک ضرورت عینی و فوری دانسته و اقدام هماهنگ و یکپارچه برای مقابله با بلیه ضدارزشی غیر ایرانی و غیر اسلامی کشف حجاب را مطالبه جدی خود میدانیم.

ما از مسئولان ارشد نظام اسلامی می‌خواهیم برای حفظ اعتماد عمومی مردم، ضمن اصلاح وضعیت برخی ادارات و سازمان‌ها و مراکز وابسته به حاکمیت ومطابق قانون با کسانی که عامدانه و سازمان یافته هنجار شکنی می‌کنند برخورد نمایند.

ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواهان اجرای قانون و برخورد با عناصر هتاک و هنجارشکنی که نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی را به خطر می‌اندازند هستیم و حمایت جدی از اقدامات مردمی و آمران فریضه امر به معروف و نهی از منکر را خواهانیم.

ما مردم انقلابی از بیانیه وزارت محترم کشور و موضع دولت محترم در صیانت از ارزش‌های دینی به ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب حمایت کرده و خواستار مواجهه همه جانبه، فعال و هوشمندانه با تلاش سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی مردم شده و با تاکید بر لزوم اجرای قانون راهکار‌های اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و لزوم برخورد قانونی با عناصر هتاک و هنجارشکن را خواستاریم.

ما مردم حاضر در این اجتماع به صراحت اعلام می‌داریم که نا هنجاری‌های اخلاقی و رفتاری موجود به سبب فقدان قانون نبوده بلکه عدم اجرای جدی و مقتدرانه قانون منجر به این رفتار‌های سخیف و زشت شده و متولیان امر نباید به بهانه بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب مقابله با این دهن کجی‌ها را متوقف نمایند ضمن آنکه تدوین این لایحه ارزشی، آزمونی سخت برای مجلس انقلابی خواهد بود تا به وظیفه خطیر خود عمل نمایند.

از آنجایی که در جنگ ترکیبی اقتصاد مردم نیز مورد تهاجم واقع شده ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت محترم؛ درخواست می‌نمائیم در جهت تثبیت شرایط اقتصادی و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر و مبارزه با سودجویان و عناصر مفسد اقدام قاطع وانقلابی داشته باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

چهارشنبه ۲۱ تیر ماه سال ۱۴۰۲

مصادف با ۲۳ ذی‌الحجه ۱۴۴۴ و ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۳

ارسال نظرات