۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۷۳۷۹۶
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

مواضع آیت الله نوری همدانی دل همه مؤمنان را شاد کرد

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: آیت الله نوری همدانی با بیانات خود فتنه گران را به عقب رانده و مردم را هوشیار کردند.
زريبافان رييس سازمان بنياد شهيد و ايثارگران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود زریبافان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، عصر سه شنبه در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، از مواضع انقلابی و صریح وی در حمایت از ولایت فقیه و آرمان های امام و رهبری قدردانی کرد و گفت: مواضع داعیانه و حکیمانه این مرجع بیدار و زمان شناس دل همه مؤمنان را شاد کرد.

 وی تصریح کرد: این مرجع تقلید قبل و بعد از انقلاب همواره حامی امام و رهبری بود و در سال های قبل از انقلاب نیز در مقابله با طاغوتیان و رژیم شاه قیام کردند و با سخنرانی ها و بیانات حکیمانه خود مردم را آگاه ساختند.

 زریبافان به موضع گیری های اخیر حضرت آیت الله نوری همدانی اشاره کرد و بیان داشت: در فتنه های اخیر که بغض در گلوی متدینان بود این مرجع تقلید با سخنان شجاعانه خود سد فتنه گران را شکسته و در سایه موضع گیری های وی، راه برای اعتراض دیگران نیز باز شد.

 وی اضافه کرد: این مرجع تقلید با بیانات خود فتنه گران را به عقب رانده و مردم را هوشیار کرد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه با بیان اینکه حضرت آیت الله نوری همدانی همواره مدافع ولایت بوده است اظهار داشت: این مرجع تقلید بصیر و آگاه به جای مدعی بودن، همواره حامی نظام و ولایت بود و با رهنمودهای خود دل مؤمنان و متدینان را شاد کرد.

 معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه در زمان فراگیری فتنه مردم برای تشخیص حقیقت به خواص و مراجع مراجعه می کنند تاکید کرد: در جریانات اخیر مردم با موضع گیری های مراجع تقلید به ویژه حضرت آیت الله نوری همدانی متوجه شدند که راهی که در پیش گرفته اند درست بوده و در سایه بیانات و مواضع این بزرگواران به آرامش رسیدند.

 وی اظهار داشت: جامعه ایثارگری و خانواده های شهدای کشور نیز به منظور اعلام حمایت خود از مواضع این مرجع تقلید به خدمت وی رسیده تا مراتب قدردانی و حمایت خود را از این مرجع تقلید آگاه و زمان شناس اعلام کنند.

 رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ابراز داشت: مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی دل همه مؤمنان و حضرت ولی عصر(عج) را شاد کرد و ما به نوبه خود از وی سپاسگذاریم.

زریبافان در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت دهه مبارک فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی نظام ما قدرتمندتر از همیشه راه خود را ادامه می دهد و بحمدلله در عرصه های مختلف نیز دستاوردهای بسیاری عاید ملت ایران شده است.

 معاون رئیس جمهور همچنین از حمایت های این مرجع تقلید از دولت نهم و دهم قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دولت دهم همچون گذشته از رهنمودها، ارشادات و حمایت های این مرجع تقلید برخوردار باشد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات