۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۳۸۰۸۲

خبر افزایش قیمت بنزین به‌نقل از خبرگزاری تسنیم کذب و دروغ‌پردازی است

خبر افزایش قیمت بنزین به‌نقل از خبرگزاری تسنیم کذب و دروغ‌پردازی است
درحالی که خبرگزاری تسنیم، نه در سایت رسمی و نه در کانال‌های رسمی در فضای مجازی، هیچ خبری در مورد افزایش قیمت بنزین منتشر نکرده است، برخی کانال‌ها در این زمینه اقدام به دروغ‌پردازی کرده‌اند.

همان‌طور که مسئولان دولت و مجلس شورای اسلامی بارها اعلام کرده‌اند، تاکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین در سال جاری وجود ندارد و پیگیری تسنیم از مجموعه دولت نیز حاکی از این است تا امروز هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده است.

در این حال، یک کانال غیررسمی و حاشیه‌ساز تلگرامی که از نام خبرگزاری تسنیم سوءاستفاده می‌کند و با نام "تسنیم اقتصادی" در فضای تلگرام فعالیت می‌کند، خبری کذب از افزایش قیمت بنزین منتشر کرده است و درحالی که این کانال تلگرامی، هیچ ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد، برخی رسانه‌ها و کانال‌های حاشیه‌ساز، به‌دروغ، خبر افزایش قیمت بنزین را به خبرگزاری تسنیم منتسب کرده‌اند‌.

لازم به ذکر است که آدرس کانال‌ها و صفحات خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی، بارها اطلاع‌رسانی شده است و نسبت به فعالیت کانال تلگرامی با نام "تسنیم اقتصادی" که هیچ ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد، اقدام به تشکیل پرونده در محاکم قضایی شده است.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات