۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۴۲۰
فتاح خبر داد؛

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در کشور

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در کشور
رئیس بنیاد مستضعفان از ساخت 10 هزار واحد مسکن برای محرومان در کشور خبر داد و تصریح کرد: در راستای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان، 3 هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در ۱۸ ماه گذشته هزینه شده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 10هزارمین واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان اظهار کرد: در راستای ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان 3 هزار و 200 میلیارد تومان در 18  ماه گذشته  هزینه شده که سهم بنیاد مستضعفان از این میزان یک هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت این تعداد واحد مسکن محرومان، 2 هزار میلیارد تومان هزینه کرده به بهره‌برداری از  8 واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان اشاره کرد و گفت: افرادی که برای آنها مسکن ساخته شد توانایی تامین اعتبار برای طرح نهضت ملی مسکن را نداشتند و به صورت بلاعوض به آنان کمک شد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 450  واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در استان کردستان در حال ساخت است که عمده آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال بیش از 10 هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی احداث، تکمیل و تحویل خواهد شد.

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: تاکنون تفاهم نامه‌های خوبی در راستای ساخت مسکن برای اقشار نیازمند بین بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده است.

وی اضافه کرد: در  قالب ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان، امروز 10هزارمین واحد به بهره برداری رسید که به هر واحد 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 200 میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: توجه به اقشار نیازمند و تلاش در راستای خانه دار شدن آنها از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و خوشبختانه طی سال های اخیر در این راستا قدم ها خوبی برداشته شده است.

ارسال نظرات