۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۷۳۸۵۰۵

برگزاری تظاهرات محکومیت اهانت به قرآن کریم بعد از نماز جمعه در سراسر کشور

برگزاری تظاهرات محکومیت اهانت به قرآن کریم بعد از نماز جمعه در سراسر کشور
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: تظاهرات محکومیت اهانت به قرآن کریم بعد از نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم سراسر کشور در محکومیت مجدد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط عناصر خودفروخته و حمایت دولتمردان سوئدی از این اقدام راهپیمایی می‌کنند.

این راهپیمایی امروز جمعه پس ا‌ز اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در تهران این مراسم پس از اقامه نماز در مصلای امام خمینی رحمت الله علیه برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه و برای دومین بار ظرف چند هفته اخیر «سلوان مومیکا» شهروند عراقی ـ سوئدی با حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم کرد.

در همین ارتباط و در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، شامگاه روز (پنجشنبه) ۲۹ تیر ماه سفیر سوئد در تهران توسط ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ شد

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: اهانت مجددا به قرآن کریم در کشور سوئد با مجوز دولت این کشور قلوب جهان اسلام و پیروان ادیان توحیدی را جریحه دار ساخته است.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به این جنایت سخیف گفت: باید جهان اسلام این رفتار زشت را محکوم کند ؛ به همین مناسبت ملت غیرتمند ایران اسلامی فردا بعد از نماز جمعه در سراسر کشور اقدام این عنصر مزدور و حمایت دولت سوئد را محکوم خواهد کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران انتظار برخورد قاطع با این رفتار موهن است و جهان اسلام نیز باید باتمام توان با این دولت نادان برخورد قاطع و عبرت‌آموز داشته باشد.

ارسال نظرات