۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۳۸۵۷۱
رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت سوئد باید پاسخگوی اهانت به قرآن باشد

دولت سوئد باید پاسخگوی اهانت به قرآن باشد
قالیباف با بیان اینکه زمینه سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم، تاکید کرد: توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: زمینه سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

قالیباف ادامه داد: دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام حقوقی موثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است.

وی تاکید کرد: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خروش روز گذشته ملت مومن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع حرکتی ضروری و به هنگام و از روی مسئولیت شناسی بود انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اعتقاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطانان هتاک به نمایش بگذارند.

نمایندگان مجلس هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند

بر اساس این گزارش، در آغاز جلسه علنی امروز مجلس و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت هتک حرمت مجدد قرآن در کشور سوئد، قیام کرده و با در دست داشتن قرآن کریم، دعای ختم قرآن را قرائت کرده و اعتراض و انزجار خود را به هتک حرمت قرآن نشان دادند.

در ادامه نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند.

ارسال نظرات