۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۳۸۶۰۰
یادداشت؛

مجمع محققین و گشت ارشاد

مجمع محققین و گشت ارشاد
رجوع به سابقه مجمع محققین نشان می دهد که آنها همواره با رصد درست، نقاط قوت جامعه اسلامی را هدف قرار داده و به شیپور نزاع می دمند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اقدام ارزشمند فراجا در مقابله با بی قانونی و کشف حجاب که در رسانه ها با نام شروع مجدد گشت ارشاد نام برده می شود بهانه ای بود تا رسانه های معاند و زاویه‌داران با نظام و حاکمیت در داخل و خارج از کشور دوباره مثل چند وقت گذشته حملات علیه فراجا را از سر بگیرند و این اقدام تحسین برانگیز را مورد طعن خویش قرار دهند.

البته در این میانه تحسین دلسوزان نظام و بزرگان مایه دلگرمی برای فرزندان خدوم ملت در فراجا بوده است، اما ریشه یابی عداوت با حرکات نظم آفرین ارتقا دهنده امنیت جامعه خود مطلبی معتنی به و قابل بررسی می باشد.

با فروکش کردن موج فتنه بی حجابی در ایام گذشته و با آغاز ماه محرم شاهد کشف حجاب سازمان یافته در مقابل برخی از محل های عزاداری محرم بودیم به نظر می رسد که این مدل کشف حجاب به صورت سلولی و با برنامه قبلی در حال انجام در سطح شهر می باشد که ممکن است در روزهای آینده با فرارسیدن روزهای اوج عزاداری محرم شاهد صحنه های دیگری از این مدل مواجهه با حیا و عفاف و حجاب باشیم.

حال با توجه به همه این مسائل فراجا در اقدامی شایسته اقدام به برخورد با این قبیل تحرکات دارد که گروهک مجمع محققین این امر را غیر انسانی، نامعقول و فاقد وجاهت شرعی می نامد و آن را توهین به انسانیت می داند.

باید نشست و دید که انسانیت در نزد این حضرات چگونه معنا شده که حفظ حریم اسلامی جامعه را مواجهه با اسلام و انسانیت می دانند و از طرفی رفقایشان بر سر قبر حضرت انسان حاضر می شوند و با پیراهن قرمز بازیگری خود در نقش یزید در تعزیه حسینی را تکمیل می کنند.

رجوع به سابقه مجمع محققین نشان می دهد که این گروهک همواره با رصد درست، نقاط قوت جامعه اسلامی را هدف قرار داده و به شیپور نزاع دمیده است. هم نوایی و فریاد اهالی مجمع با ضد انقلاب در وقایع اخیر مهر تأییدی به دست و پا زدن این گروهک در باتلاق تباهی می باشد. در ایام محرم با مشاهده بیانات و افاضات اهالی مجمع یاد شریح های یزید دوست دست به قلم می افتیم که هم و غم شان فروا الی یزید است به جای فروا الی الحسین.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
انی اخاف ان عصیت ربی عذاب یوم عظیم
0
0