۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۸۶۲۸

مدت زمان خروج از گیت‌های مرز مهران به چهار ثانیه کاهش یافت

مدت زمان خروج از گیت‌های مرز مهران به چهار ثانیه کاهش یافت
فرمانده انتظامی ایلام گفت: مدت زمان خروج از گیت های گذرنامه مرز بین المللی مهران به چهار ثانیه کاهش یافته است.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمامی تمهیدات لازم از سوی دستگاه انتظامی استان برای اربعین در بخش‌های مختلف انتظامی، ترافیکی، مواد مخدر، گذرنامه، امنیت و ... پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در خروج زوار از گیت‌های های مرز مهران تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: ۱۰۳ گیت در پایانه مهران فعال است و مدت زمان خروج از گیت‌های گذرنامه مرز مهران چهار ثانیه است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: خروج زوار از پایانه مرزی مهران با استفاده از دستگاه‌های بارکدخوان گذرنامه انجام می‌شود، قرار است با هماهنگی و همکاری گذرنامه عراق مدت زمان خروج زوار از گیت‌های آن سوی مرز یعنی مرز زرباطیه نیز کاهش پیدا کند.

سردار سلمانی یادآور شد:مدت زمان خروج زوار از گیت‌های عراق در حال حاضر بین ۳۰ تا ۴۰ ثانیه است، قرار است با همکاری ایران و عراق این مدت زمان به منظور رفاه زوار اربعین کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به گرمای هوا در مهران اضافه کرد: زائران با برنامه ریزی‌های انجام شده می‌توانند با خودرو تا میدان اربعین منتقل و مدت زمان پیاده روی به دلیل گرمای هوا بسیار کمتر از سال‌های قبل است.

فرمانده انتظامی ایلام عنوان کرد: برای اربعین امسال از سوی دستگاه انتظامی استان برنامه ریزی شده که در کمترین زمان ممکن، حوادث و گره‌های ترافیکی مدیریت شود.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات