۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۳۸۶۸
مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

نقش ولایت فقیه بود که کشور را از توطئه انقلاب رنگی نجات داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اگر جایگاه ولایت فقیه در حوادث اخیر نبود و بصیرت، تدبیر و هوشیاری ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای نبود انقلاب رنگی در کشور اتفاق می افتاد.
حجت الاسلام خسروپناه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبد‌الحسین خسروپناه، مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه، شب گذشته در جلسه مجمع علما و روحانیان شهرستان سمنان، گفت: وظیفه علما و روحانیت در جنگ نرم دشمنان، شناسایی فتنه ها و معرفی به مردم است
.

وی افزود: روحانیت باید با تبیین اهداف فتنه گران میدان را از معاندان و فتنه گران بگیرند و به عنوان دیده بان از مرزهای عقیدتی اسلام دفاع کنند.

حجت الاسلام خسروپناه اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود جنگ نرمی را علیه نظام اسلامی شروع و این فتنه را در کشور ایجاد کرده است و این فتنه آخرین فتنه نخواهد بود و دشمنان انقلاب اسلامی با فتنه های جدید به میدان خواهد آمد و ما باید آماده دفاع از کیان اسلام و نظام اسلامی باشیم.

وی گفت: امروز جریان های منحرف آماده شده اند تا هر کدام آسیبی به اسلام و نظام متکی به ولایت فقیه وارد نمایند و همه در مسیر باطل خود مصمم شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر جایگاه ولایت فقیه در حوادث اخیر نبود و بصیرت، تدبیر و هوشیاری ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای نبود انقلاب رنگی در کشور اتفاق می افتاد.

حجت الاسلام حسینعلی قدرتی، دبیر مجمع علمای شهرستان سمنان نیز در این جلسه با تاکید بر حضور فعال روحانیت در برنامه های دهه فجر امسال گفت: با توجه به حساسیت حوادث اخیر روحانیت نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و خدمات انجام شده در بعد ازانقلاب و نیز جایگاه ولایت فقیه و نقش محور ولی فقیه حضرت امام خمینی (ره) رسالت خود را انجام خواهد داد.

وی افزود: روحانیت با روشنگری، آگاهی و بصیرت به مردم منویات مقام معظم رهبری را محقق می کند./960/د102/ص

 

ارسال نظرات