۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۳۸۸۶
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مساجد نقش مؤثری در شکل گیری انقلاب داشتند / راهپیمایی 22 بهمن، عرصه بصیرت و آگاهی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، امام و رهبری نشان خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني بوشهري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم حسینی ‌بوشهری نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مساجد نقش بسیار پررنگ و موثری در شکل گیری انقلاب داشتند و نقشی که مساجد در استمرار انقلاب ایفا کرده نیز بسیار حائز اهمیت است.

استاد حوزه علمیه قم با یادآوری دستاوردهای  انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: عجین شدن با معنویت و اعتقادات محکم و راسخ مردم، بزرگ ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان است که باعث ماندگاری و برجستگی های انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه موقت قم ضرورت هوشیاری در مقابله توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروزه دشمنان قسم خورده انقلاب با تمام توان و امکانات خود وارد نبرد با ملت ایران شده اند و ما باید در مقابل این نقشه ها آگاه و بصیر باشیم. 

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جریان اول انقلاب گفت: در اول انقلاب افرادی فکر می‌کردند که با جابجایی نیروها می‌توانند به اهداف خود برسند، اما امام راحل  با تیز بینی خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران در طول سال های بعد از انقلاب افزود: دشمنان ملت ایران در ظرف این سی سال همه گونه نقشه و توطئه علیه این نظام بکار گرفتند و امروزه نیز از تمام امکانات خود برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند، اما خوشبختانه با هوشیاری مردم نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور تصریح کرد: گر چه این حوادث تلخی و ناگواری هایی به همراه داشت اما به نظر من آزمون های الهی هیچ گاه بی حکمت نیست و آثار بسیار زیادی به دنبال داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این حوادث همچنین باعث افزایش تجربیات مسؤولان و آگاهی بیشتر مردم گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه جوانان بسیار مهم و تاثیرگذار است و در صورت تحقق چنین امری هیچ مساله ای نمی تواند جامعه را تحت الشعاع قرار دهد.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر، خواستار حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و تاکید کرد: 22 بهمن ماه عرصه پیام بصیرت، آگاهی، حضور مردم در صحنه، مقابله با دشمنان و فتنه گران و همچنین عرصه حضور و بالندگی مردم ایران است و مردم ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، امام و رهبری نشان خواهند داد تا دشمنان ملت بدانند مردم همواره در صحنه هستند و از کیان انقلاب و ارزش های متعالی آن دفاع خواهند کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات