۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۸۶۱
حجت الاسلام حسینی تأکید کرد؛

ضرورت کسب معرفت نسبت به امام حسین

ضرورت کسب معرفت نسبت به امام حسین
کرمانشاه ـ حجت الاسلام حسینی گفت: کسی باید امام حسینی باشد که رنگ و بوی امام حسین (ع) را داشته و عملکرد آن نیز حسینی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم عزاداری دهه اول محرم با حضور عزاداران حسینی در محل ستاد مرزبانی شهرستان پاوه برگزارشد.

حجت الاسلام سید میثم حسینی،؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردان 112 تیپ انصار الرسول جوانرود در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: با فرهنگ عاشورا به طور حتم مسیر پیروزی نهایی حق علیه باطل ترسیم می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: بنابراین یکی از وطایف ما در قبال امام حسین معرفت به امام حسین(ع) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردان 112 تیپ انصار الرسول جوانرود بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) مکتب انسان‌سازی و معرفت‌ افزایی است و کسی باید امام حسینی باشد که رنگ و بوی امام حسین (ع) را داشته و عملکرد آن نیز حسینی باشد.

وی گفت: بزرگ‌ترین وظیفه در قبال سید الشهدا معرفت و معنویت به امام حسین است که باید اعمال ما در کل زندگی حسینی باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: حضور ما به برکت امام حسین (ع) است و اولین فلسفه وجودی معصوم و امام، دستگیری از ما و تبلیغ دین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردان 112 تیپ انصار الرسول جوانرود یادآور شد: وظیفه معصوم علیهم السلام دستگیری از ما است و وظیفه ما هم نسبت به امام حسین (ع)، داشتن معرفت است که آن هم یک مسئله فطری می باشد./1400/

ارسال نظرات