۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۳۸۹۳۲

پیکر آیت الله رحیمیان در اصفهان به خاک سپرده شد

پیکر آیت الله رحیمیان در اصفهان به خاک سپرده شد
پیکر آیت الله رحیمیان همزمان با عاشورای حسینی با حضور اقشار مختلف مردمی در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، پیکر عالم فقید، آیت الله حاج شیخ ید الله رحیمیان پدر تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از مسئولین کشوری و مردم قدرشناس اصفهان همزمان با عاشورای حسینی تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

آیت الله رحیمیان از یاران صدیق امام خمینی (ره) و از پیشگامان انقلاب اسلامی، سال‌ها در رادیو و تلویزیون به عنوان استاد اخلاق و احکام فعالیت می‌کرد.

هفتاد سال وعظ و خطابه در عرصه منبر، برنامه بسیار موفق و پر استقبال بیان احکام در رادیوی اصفهان به مدت ۲۵ سال، تاسیس و ساخت چند مسجد، تاسیس و مدیریت موفق مدرسه علمیه خواهران در اصفهان به نام «مدرسه الریحانه» از جمله خدمات اجتماعی این مبلغ و استاد حوزه علمیه اصفهان است.

آیت الله حاج شیخ ید الله رحیمیان دستجردی از علمای برجسته و مبلغان اصفهان در شب تاسوعای حسینی به ملکوت اعلی پیوست.

لازم به ذکر است، رهبر معظم انقلاب در پیامی این مصیبت را به فرزند گرامی ایشان حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و دیگر بازماندگان تسلیت گفتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله رحیمیان روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ در حوزه علمیه امام صادق علیه السلام چهارباغ اصفهان برگزار می‌شود.

احسان قنبری نسب

حسین عجمی
ارسال نظرات