۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۰۰۳

تمدید مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره بانو امین

تمدید مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره بانو امین
مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره بانو امین(ره) با محورهای ویژه «جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال تا ۱۵ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دهمین جشنواره بانو امین(ره) در راستای تجلیل از آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و همچنین تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره بانو امین(ره) تا ۱۵ شهریور تمدید شده است و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره به سامانه مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل و آثار خود را ارسال کنند.

شرایط آثار دریافت شده در این جشنواره شامل پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا (س) درسال ۱۴۰۱-۱۴۰۲؛ گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی در سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ و مقالات اساتید، پژوهشگران و طلاب در تمامی سطوح دو، سه و چهار به شرط عدم ارسال مقالات به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها است.

در بخش ویژه این جشنواره، ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت «بخش جهاد تبیین» و «اصلاح سبک اقتصادی خانواده در راستای شعار سال (مهار تورم رشد تولید)» در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه این جشنواره در دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی واقع در طبقه سوم کتابخانه جامعه الزهرا (س) واقع است و شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۸۶-۰۲۵ در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳ پاسخگوی طلاب و پژوهشگران است.

ارسال نظرات