۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۳۹۰۷
عضو خبرگان رهبری:

ملت اهانت به ارکان نظام اسلامی را برنمی تابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ملتی که از تشیع علوی و مکتب سرخ عاشورا الهام گرفته اهانت به ارکان نظام اسلامی را بر‌نمی‌تابد.
ملت اهانت به ارکان نظام اسلامی را برنمی تابد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار امام جمعه و جمعی از مردم شهرستان هریس اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم در حماسه 9 دی ماه نشانگر عشق و علاقه‌مندی به نظام اسلامی بود.

 

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: فتنه‌گران و دشمنان اسلام در 22 بهمن امسال وفاداری ملت به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی را بیش از پیش خواهند دید.

آیت‌الله شبستری گفت: انعکاس گسترده حضور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن از رسانه ملی پیام ملت را به گوش جهان خواهد رساند و بر همین اساس شایسته است که رسانه ملی در این امر به دقت عمل کند.


وی تاکید کرد: اگر دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی معرفت داشته باشند، درک می‌کنند که در میان مردم جایی ندارند و ملتی که از تشیع علوی و مکتب سرخ عاشورا الهام گرفته اهانت به ارکان نظام اسلامی را بر‌نمی‌تابد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مردم ایران اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با شرکت گسترده در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب امید دشمن به عده‌ای خود فروخته را ناکام می‌گذارند.


آیت ‌الله شبستری حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان منتظر نمایش ولایت مداری مردم ایران در 22 بهمن باشند./935/پ202/ص

ارسال نظرات