۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۳۹۱۲
در راستای همایش عاشورا پژوهی \

یازده نشست دانشجویی در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در راستای همایش عاشورا پژوهی پیشرف و عدالت، سلسله نشست های دانشجویی در یازده دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
عاشورا


سید محمود طباطبایی مسوول آموزش سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در راستای همایش عاشورا پژوهی پیشرفت و عدالت، و زمینه سازی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی مقالان دانشجویی این همایش، سلسله نشست های دانشجویی ویژه ای در دانشگاههای سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توسعه وتعمیق فرهنگ حسینی و بررسی مبانی عقلانی حرکت عاشورا از جمله دیگر اهداف این همایش است،  ادامه داد: این سلسله نشست ها در ایام محرم و صفر با همکاری و مهیاری سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان، در حال برگزاری  است.

مسوول آموزش سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: در این برنامه ها تلاوت قاریان برتر کشوری و استانی، نشست ها و سخنرانی های علمی مرتبط با عاشورا، پیشرفت و عدالت و جلسات پرسش و پاسخ و همچنین بررسی و نقد مقلات دانشجویی ارائه می شود.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه سازمان بسیج دانشجویی اصفهان و سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان این نشست ها در 18 دانشگاه برگزار خواهد شد که تا کنون 11 دانشگاه برای برگزاری این برنامه اعلام آمادگی نموده اند و که نشست مذکور در برخی از این دانشگاهها برگزار شده است و در بقیه نیز در حال برگزاری است.

گفتنی است کنگره مرکزی این همایش دوازدهم بهمن در مرکز تحقیقات و نشر معراف اهل البیت (ع) اصفهان برگزار خواهد شد. /965/پ202/ص

ارسال نظرات