۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۳۹۲۳۳

کتاب"زبان گنجشک‌ها را بلد است" منتشر شد + لینک

کتاب
کتاب «زبان گنجشک‌ها را بلد است» شامل ۱۰ داستان کوتاه درباره معجزات معصومین (ع) است و شیوه روایت داستان‌ها بسیار جالب است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «زبان گنجشک‌ها را بلد است» نوشته محمود پور وهاب از سوی انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی) با تصویرگری «فراز بزاززادگان» در 96 صفحه با قیمت 30 هزار تومان منتشر شده است.

این کتاب شامل 10 داستان کوتاه درباره معجزات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است که شیوه‌ی روایت داستان‌های این کتال بسیار جالب است و هر داستان از زبان یکی از عناصر طبیعت (درخت، سنگ، گنجشک و...) یا یکی از شخصیت‌های ماجرا روایت می‌شود.

بیان معجزات معصومین(ع) در "زبان گنجشک‌ها را بلد است"

درخشان و جوان شدن دندان‌های قیس بن عبدالله جعدی شاعر به دعای پیامبر اکرم (ص)، بیرون آمدن چشمه از دل سنگ در بیابان خشک به اذن امام علی (ع)، سرسبز شدن و میوه دادن درخت نخل خشک و پیر به دعای امام حسن (ع)، پدیدار شدن باغ انار در بیابان خشک به دعا و اذن امام حسین (ع)، نجات یافتن گنجشک و جوجه‌هایش از دست مار به معجزه‌ی امام رضا (ع)، زنده شدن شیر روی متکا و بلعیدن شعبده باز توسط او به معجزه‌ی امام هادی (ع) و ... بخشی از معجزاتی است که نویسنده در این کتاب به آن‌ها پرداخته است.

از نقاط قوت این کتاب می‌توان به زبان ساده، روان، شاعرانه و خیال‌انگیز  و در عین حال قابل درک برای مخاطب، ساختار ادبی ارزشمند داستان‌ها، شیوه‌ی روایت متفاوت و جذاب و کتاب‌سازی مناسب و زیبای آن اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به نشانی اینجا مراجعه کنند.

ارسال نظرات