۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۲۳۹
امام جمعه موقت تهران:

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مهم است

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مهم است
آیت الله صدیقی با تاکید بر لزوم قوی بودن در تبلیغات، ایجاد رعب تبلیغاتی همانند رعب نظامی در دل دشمنان را ضروری دانست و رصد تاکتیک های دشمن در تبلیغات روانی و رسانه ای را یکی از ضرورت‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به همراه همکاران این نهاد با آیت‌ الله صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این دیدار که بمناسبت ۱۲ مرداد سالگرد تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ گزارشی از فعالیت‌ های انجام شده جهت برگزاری مراسم دینی و انقلابی و گرامیداشت ايام الله ارائه کرد.

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز با تقدیر از فعالیت‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این نهاد را جزو برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و فقدان این نهاد را خلا زیانباری دانست.

نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بسیار برجسته می بینم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فعالیت‌ های تبلیغاتی در سراسر کشور افزود: در این مدتی که این شورا تاسیس شده است جزو مبلغین انقلاب در صحنه بوده ام نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در حد خودش بسیار برجسته می بینم و ما خودمان را عضو کوچک مجموعه شما می دانیم.

آیت الله صدیقی حضور مردم درصحنه در پی فراخوان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را همانند امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس معلول الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر ( عج) و اخلاص دانست به اعضای این نهاد توصیه کرد قدردان این رزق الهی باشند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم قوی بودن و آمادگی هرچه بیشتر در موضوع تبلیغات، ایجاد رعب تبلیغاتی همانند رعب نظامی در دل دشمنان را ضروری دانست و رصد مسائل و تاکتیک های دشمن در تبلیغات روانی و رسانه ای را یکی از ضرورت‌ های این نهاد دانست تا با آمادگی هر چه بیشتر بتواند در برابر توطئه‌ های دشمن ایفای نقش کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور ؛ هماهنگی برخی افراد و رسانه های داخلی با جریان ضدانقلاب بیرونی را بیانگر تشکیل یک جبهه واحد بر علیه انقلاب دانست و گفت: ماهم باید مجهز باشیم و به رسالت تبلیغاتی خود عامل باشیم که بحمدالله مردم ما در مناسبت‌های انقلاب نشان دادند به انقلاب خود وفا دارند.

ارسال نظرات