۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۳۳۷

منافقین در کابوس بی‌پایان

منافقین در کابوس بی‌پایان
برخی منابع گفته‌اند سرکرده گروهک تروریست رجوی از سوی آلبانی ممنوع‌الورود شده است.

پس‌لرزه‌های نقره داغ شدن گروهک تروریست منافقین در آلبانی همچنان ادامه دارد. در روز‌های اخیر برخی خبرگزاری‌های رسمی ایران از جمله تسنیم به نقل از منابع آگاه امنیتی گزارش دادند مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریست منافقین از ورود به آلبانی منع شده است. بنا بر اعلام منابع آگاه امنیتی، دادگاه ضدتروریسم آلبانی طی حکمی مریم رجوی را که پیش‌تر به فرانسه رفته بود، ممنوع‌الورود کرده و سرکرده منافقین نمی‌تواند به مقر منافقین در تیرانا موسوم به «اشرف ۳» بازگردد. به گفته این منابع، دادگاه ضدتروریسم آلبانی پس از بررسی مستندات موجود مبنی بر هدایت اقدامات تروریستی توسط منافقین در داخل ایران، حکم ممنوعیت ورود رجوی به آلبانی را صادر کرده است.

۳۰ خرداد امسال بود که پلیس آلبانی با حمله به مقر گروهک منافقین در پایتخت این کشور، ده‌ها نفر از منافقین را بازداشت کرد. در جریان این عملیات ضدتروریستی، اعضای سازمان تروریستی منافقین با یگان ضدتروریسم پلیس آلبانی درگیر شدند که طی آن یک نفر از منافقین (عبدالوهاب فرجی‌نژاد) کشته و ۳۶ نفر دیگر از تروریست‌ها زخمی شدند. بنا بر اعلام منابع آگاه، مریم رجوی همزمان با حمله پلیس آلبانی به اشرف ۳، به مقصد فرانسه فرار کرد و تا امروز به دلیل ممنوع‌الورود بودن، نتوانسته به تیرانا بازگردد.

چند روز پس از این اقدام دولت آلبانی، «ادی راما» نخست‌وزیر این کشور در نخستین اظهاراتی که در ارتباط با اتفاقات روز ۳۰ خرداد داشت، گفت: کشور ما به عنوان یک سنگر در جنگی استفاده می‌شود که جنگ ما نیست. اگر سازمان مجاهدین خلق به دنبال سوءاستفاده از خاک آلبانی برای جنگ با ایران است، باید خاک آلبانی را ترک کند.

تروریست به پایان سلام کن

در اغتشاشاتی که پاییز سال قبل به بهانه فوت مهسا امینی به راه افتاد، شاهد میدان‌داری گروهک تروریست منافقین برای ایجاد آشوب و ناامنی، در راستای پروژه براندازی جمهوری اسلامی بودیم. چنانکه تعداد بالایی از هسته‌های ترور و خرابکاری که در آن روز‌ها از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) زیر ضربه رفت، وابسته به منافقین بودند. با این حال اتفاقی که افتاد، نه سقوط جمهوری اسلامی که رقم خوردن شکستی دیگر برای گروه‌های اپوزیسیون ایرانی بود، اما گروهک تروریست منافقین در مقایسه با دیگر افراد و گروه‌های ضدایرانی، بیشترین هزینه را برای ایجاد آشوب در ایران پرداخت؛ هزینه‌ای که دومینووار دامن این گروهک تروریست را گرفته و تا امروز نیز ادامه دارد؛ اتفاقاتی که حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، سرآغاز آن بود. کمتر از ۴۰ روز پس از این حمله، دستگاه قضایی کشورمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ۱۰۴ نفر از اعضای فعال منافقین تحت پیگرد قرار دارند و باید پای میز محاکمه بیایند. حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای نیز در اظهاراتی اعلام کرد: ستادی را مأمور کرده‌ایم تا پرونده‌های گروهک‌هایی که علیه مردم و کشور دست به جنایت می‌زدند، به سرانجام برسد. پیش این نیز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای که در واکنش به عملیات پلیس آلبانی علیه منافقین صادر کرد، ضمن تقدیر از اقدام آلبانی علیه تروریست‌های منافق، به سلسله اقدامات جنایتکارانه این سازمان در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ اشاره و تاکید کرده بود ایران تعقیب تروریست‌ها را در خارج از مرز‌های خود به صورت جدی دنبال می‌کند.

اکنون به نظر می‌رسد حضور فعال منافقین در اغتشاشات سال قبل، دستگاه قضا و نهاد‌های امنیتی ایران را به این نتیجه رسانده که کار این گروهک تروریستی را برای همیشه یکسره کنند و از همین رو باید گفت ممنوع‌الورود شدن مریم رجوی به آلبانی نیز در همین راستا قابل تحلیل است.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات