۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۵۲۳
قالیباف:

خبرنگاران، مجاهدان نبرد شناختی پیچیده دشمن هستند

خبرنگاران، مجاهدان نبرد شناختی پیچیده دشمن هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز با تبریک روز خبرنگار، گفت: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی با مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

قالیباف ادامه داد: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک می‌گویم و به طور ویژه از تلاش‌های خبرنگاران حوزه مجلس که از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های خبری محسوب می‌شود تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همچنین سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم که امنیت و اقتدار کشور را مدیون آنها هستیم گرامی می‌دارم و به خانواده‌های مظلوم آن شهدا که هم عزیزان خود را فدای اسلام انقلاب و کشور عزیزمان ایران کردند و هم در برابر طعنه‌های برخی فریب خوردگان صبوری می‌کنند سر تعظیم فرود می‌آورم و از همه آنان برای خود و همکارانم طلب دعای خیر می‌کنم تا بتوانیم به وظیفه خود در برابر مردم مخصوصاً حل مشکلات اقتصادی‌شان عمل کنیم تا در روز قیامت شرمنده خون برادران شهیدمان نباشیم.

ارسال نظرات