۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۳۹۵۳۳
به همت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری؛

جلسه هم اندیشی محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی برگزار شد

جلسه هم اندیشی محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی برگزار شد
جلسه هم اندیشی شماری از محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی با حضور آیت الله اراکی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه هم اندیشی شماری از محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی با حضور آیت الله اراکی صبح امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله اراکی، رئیس مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در این جلسه، ضمن تشکر از حضور و همکاری محققان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت پژوهشگران، طی چند ماه آینده آثار بسیار مفیدی در جهت معرفی مجلس خبرگان رهبری تولید شود.

جلسه هم اندیشی محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان نکاتی پیرامون بایسته های تحقیقاتی آثار تولیدی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی، خاطرنشان کرد: این آثار باید به نحوی باشد که پاسخگوی نیاز مخاطبان در موارد مختلف باشد و مطالب از منطق محکمی بهره مند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی نژاد، با اشاره به ارائه پانزده عنوان تحقیقاتی جهت معرفی مجلس خبرگان رهبری به محققان مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی، اظهار داشت: در حوزه خبرگان، تا کنون بالغ بر سی اثر تدوین شده و در این زمینه مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی نیز از گذشته آثاری در جهت پاسخ به شبهات تدوین کرده است. 

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: از محققان محترم انتظار می رود با توجه به عناوین تحقیقاتی ارائه شده، نتایج تحقیقات خود را به صورت مختصر و با تقریری جدید و جذاب و قابل استفاده برای اقشار مختلف تدوین نمایند.

 گفتنی است در ادامه محققان دقایقی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظرات