۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۳۹۵۶۷
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای؛

نخبگان کشور و اساتید حوزه و دانشگاه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کنند

نخبگان کشور و اساتید حوزه و دانشگاه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کنند
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از تمام نخبگان کشور، اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی خواست در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای از تمام نخبگان کشور، اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی خواست در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال علی علیه السلام: «مَن لَم یَحتَمِلْ مَؤونَةَ الناسِ فقد أهَّلَ قُدرتَهُ لانتِقالِها».

امام علی علیه السلام  می‌فرماید: «کسی که بار مؤونه مردم را به دوش نکشد، قدرت خود را سزاوار انتقال [به دیگری ]کرده است».

مجلس شورای اسلامی یکی از اصلی‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرموده معمار کبیر انقلاب، «در رأس تمام امور قرار دارد» و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی «مهم ترین مظهر مردم سالاری دینی است». مجلس مطلوب در کلام ایشان «خانه ملت، تجلی گاه عزت اسلامی و ملی، تأمین کننده منافع عمومی، حافظ امنیت کشور و سد مستحکمی در برابر تعرض و طمع ورزی های دشمن است».

مجلس شورای اسلامی در یازده دوره خویش، فراز و فرودهایی داشته است و تقویت این مجلس در دوره دوازدهم نیازمند نمایندگانی از جنس مردم است که با دارا بودن خصائصی از جمله ایمان به اسلام و آرمان‌های انقلاب، تعهّد به اجرایی کردن اسلام و مبانی انقلاب، بصیرت و دشمن‌شناسی، تخصّص و برخورداری از دانش مورد نیاز برای شناخت مشکلات و ارائه راه‌کار به منظور حلّ آنها، داشتن نشاط و توانمندی پیگیری امور، شجاعت و جسارت لازم برای بیان و پافشاری بر سخن حق و نهراسیدن از تهدیدها و تبلیغات، استقلال و عدم وابستگی به باندهای ثروت و قدرت، بتوانند با شناخت مشکلات واقعی کشور و به دور از حرکات نمایشی، مشکلات کشور را با تصویب قوانین متقن و عملیاتی و نظارت و پیگیری آن قوانین حلّ کنند.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در راستای تشکیل مجلسی در تراز اهداف انقلاب و متناسب با حرکت ملت در گام دوم انقلاب،از تمام نخبگان کشور، اساتید حوزه و دانشگاه، فعالان اجتماعی و به خصوص از جوانان علاقمند به پیشرفت و عزت کشور درخواست دارد با ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن اینکه ظرفیت خود را در معرض خدمت بیشتر به ایران اسلامی قرار می دهند، زمینه های حضور حداکثری مردم و دمیده شدن روح تازه در کالبد مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند و سرعت حرکت کشور در گام دوم انقلاب را تسریع بخشند.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

ارسال نظرات