۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۶۴۳
فرمانده ناحیه دانشجویی استان کرمانشاه:

اردوهای جهادی تمرین، خدمت و خودسازی است

اردوهای جهادی تمرین، خدمت و خودسازی است
کرمانشاه ـ امجدیان گفت: اردوهای جهادی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، فرصتی که تمرین، خدمت، خودسازی و آشنایی با فضای جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی جهادی و خدمت رسانی دانشجویان دانشگاه آزاد سنقر به اهالی ۲ روستا خبرداد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اظهار داشت: اردوهای جهادی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، فرصتی که هم تمرین، هم خدمت و هم خودسازی و هم آشنایی با فضای جامعه است.

وی ادامه داد: حضور و حمایت مسئولین ارشد از جمله امام جمعه محترم و فرمانده ناحیه شهرستان سنقر در اردوی جهادی دانشجویی باعث دلگرمی ما و تشویق دانشجویان در امر خدمت رسانی به مردم و محرومین، مشارکت و برنامه ریزی فعالیت هاست که از همراهی برادرانه این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امجدیان تصریح کرد: با توجه به درگیرهای تحصیلی دانشجویان در طول سال، تابستان فرصت مناسبی جهت انجام این مهم بوده که در همین راستا ۴۲ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد سنقر در قالب ۸ تیم به روستاهای آبباریک و علی آباد یوسفی جهت ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، عمرانی و درمانی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی، امید بخشی وارتباط مستقیم با مردم را مهمترین دستاوردهای این اردوها دانست و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، ساخت ۲چشمه سرویس بهداشتی، یک حمام و آشپزخانه، لوله کشی آب، حفر ۲ چاه فاصلاب و حفر پی فندانسیون مسجد از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است./1400/

ارسال نظرات