۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۹۶۸۰

سومین نشست هم اندیشی مجمع مشاوران امور روحانیت برگزار شد

سومین نشست هم اندیشی مجمع مشاوران امور روحانیت برگزار شد
سومین نشست مجمع مشاوران امور روحانیون دولت و نمایندگان نهادهای حوزوی با همکاری مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سومین نشست مجمع مشاوران امور روحانیون دولت و نمایندگان نهادهای حوزوی با همکاری مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با حضور آقای مهندس محسن منصوری، معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی، عضو شورای ارتباطات دولت و روحانیت ضمن تسلیت ایام محرم و خوش آمد گویی به نمایندگان محترم وزراء در امور روحانیت، نمایندگان نهادهای حوزوی و دستگاه های دولتی در امور روحانیت، گزارشی از اقدامات انجام شده مجمع مشاوران ارایه نمودند.

همچنین جناب آقای سید مهدی زریباف، معاون محترم اقتصادی مرکز بررسی های استراتژیک بر اهمیت ارتباط حوزه با دولت تأکید کرده و حضور حوزه های دانشی، دانشگاهی و تخصصی را در این زمینه ضروری دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی مشاور ریاست جمهور در امور حوزه و روحانیت نیز با اشاره به مکتب عاشورا محورهای جهاد تبیین را مطرح و خواستار آن شدند که “جهاد تبیین” سرلوحه همه کارها باشد.

قرائت بیانیه مأموریت مجمع مشاوران امور روحانیون از سوی اعضا بخش دیگری از برنامه های این نشست بود که در خصوص شکل و محتوای آن نیز نظراتی ارائه گردید. همچنین مقرر شد در نشست های آتی بحث های بیشتری در این خصوص مطرح شود.

در بخش دوم جلسه جناب آقای مهندس محسن منصوری، معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی در دولت به تحلیل عملکرد از دیدگاه رویکردی،دستاوردها وچالش های پیش رو دولت پرداختند

ارسال نظرات