۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۳۹۷۵۲
دبیرکل جمعیت هلال احمر:

اگر کاری بناست ماندگار شود باید مردمی باشد

اگر کاری بناست ماندگار شود باید مردمی باشد
سلیمانی گفت: اگر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علی‌رغم حیله‌های دشمن موفق بوده و متوقف نشده به برکت حضور مردم و تبعیت از منویات امامین انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد اظهارداشت: اگر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علی‌رغم حیله‌های دشمن موفق بوده است و متوقف نشده است به برکت حضور مردم و تبعیت از منویات امامین انقلاب اسلامی است.

وی‌افزود: اگر قرار هست ما برنامه‌ها را به گونه‌ای تدوین کنیم که ماندگاری داشته باشد، باید مردم و موسسات مردمی در آن نقش‌آفرینی کنند. بسترسازی و مدیریت تجمعات انبوه را باید به مردم سپرد. اگر قرار است که اتفاقی در حوزه سلامت رخ دهد باید مردم نقش آفرینی کنند. هر موکب باید یک پایگاه درمانی و سلامت باشد.

سلیمانی افزود: اگر قرار است در تجمعات انبوه مانند اربعین کاری کنیم که مانایی داشته باشد باید جمع‌های مردمی مانند شما را به میدان آوریم و بسترسازی برای حضور مردم کنیم. با حضور گروه‌های مردمی اهداف و برنامه‌های امامین انقلاب را محقق کنیم.

ارسال نظرات